Dumme kvinde!! {{forumTopicSubject}}
Arg, ja lidt galle fra min side.. Er lige kommet hjem fra min hest (som forresten bare gå super for tiden ) og han er blevet hovedsky igen.
For ¤%&/¤% da også. Jeg har brugt 3 mdr på at vænne ham af med at være hovedsky (var han da jeg fk ham) og nu er der en derude hvor min hest står som går og slår på ham og jeg er ret sikker på at jeg ved hvem det er..
Har nemlig set hende slå min hest en gang i hovedet fordi han ville spise af hendes hests foder og det er inden for de sidste 2 uger han er blevet hovedsky igen og sjovt nok kom hendes hest for 2 uger siden..
Og en anden af hestene i løsdriften har et mærke fra en rive på siden nu.. Ham der har rivemærket kan så være lidt strid, men alligevel? Slå en hest med en rive??
Og helt ærligt min hest er så velopdragen at man tror det er løgn (takket være en god opdrætter) så han flytter sig hvis man beder om det. Så er skide sur over at folk går og slår min hest i hovedet, for de kunne sgu bare bede ham om at flytte sig!
Ja hvad sker der lige for sådan nogle folk som hende.. Sætter en seddel op om at de venligst bedes lade være med at slå på min hest og så må vi se om det hjælper.. Ellers ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre..
Men nu er det ellers forfra med træning med hans hoved.. men hvad hjælper det at træne når folk bare slår ham.. blarg!
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.398
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Men nu er min hest bare blevet hovedsky igen så en eller anden har slået ham og det er i hvert fald ikke mig! Og det er bare super tilfældigt at han er blevet hovedsky igen inden for de 2 uger den nye har været der..
Men synes ikke at det at jeg har set hende slå han første dag er nok til direkte at anklage hende for at slå på min hest..
dec 2004
Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.115
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.522
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 115 Svar: 735
Det er da irreterende
Dumme kvinde!!