{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Tror bare jeg finder mig et dø huld :( {{forumTopicSubject}}

Her på torsdag skal jeg til lægen.. Eller rettere sagt sygehuset :'(!
For 2 år siden cirka fik ejg den skøre vane med og knække mine fingre.. smiley Efter en uge gjorde det ikke ondt mere og jeg blev ved.. helt op til 30 gange på en dag smiley
Når når..
Men så her .. det startede i Januar eller sådan noget.. Der begydner mine hænder og miste varmen meget! De er sinsyg kolde.. Og så efter et stykke tid bliver de HELT FULDSTÆNDIG MØRKEBLÅ! Man kan se blodårene som blir helt lyse.. Og de begynder og hæve.. !
Det gør sinsyg ondt... AV smiley ( P.s Min skolelære sendte mig hjem fordi de blev så mærkelige hænderne..! )
Vi tager til min læge.. som ville have mig på et hospital direkte ... smiley Så skal på torsdag ud på hospitalet.. Fri for skole og det hele.. Og atget en masse blodprøver.. Og lægen tror måske det mangel på ilt i hænderne og mit blod ikke fungere som det skal..
Men EFTER vi har snakket med lægen.. Er jeg begyndt og blive svimmel.. Jeg kan ikke sove om natten.. det stået på nu i 5 dage.. Jeg kan næsten ikek ride fordi det gør så ondt i hænderne.. Jeg har ondt i hænderne ved alt hvad jeg laver..
Nu her kan jeg næsten ikke holde det ud..
Mén!
Ikke nok med det.. er jeg begyndt og få udslæt på hele min arm.. ( begge arme ) .. :'/ Og min led begynder og gøre ondt.. smiley !
Lige n uhar jeg simpelthen så dårligt med hospitalet fordi jeg har en læge skræk som siger spar2 .. :'/ !

Årh jeg tror bare jeg finder mig et dø huld smiley !
Hvad skal jeg dog gøre for ikke og gå i panik inden torsdag?

jeg overvejer og sige til min far det bleven værre.. ( han kommer snart hjem ) ... og lægen sagde hvis det blev værre.. skulle vi kontakte læge vagten..
Men puha..
Har bare mest lyst til og sige at jeg har det super og der intet mere.. men det er jo bare så meget løjn smiley
Og har ikke lyst til og sidde ved lægevagten i aften smiley men kan slet ikke strække mine fingre nu fordi det gør så ondt... smiley Puha..

Sorry det blev ldit langt men er virkelig ved og gå i panik :'(!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror bare jeg finder mig et dø huld :(
Kommentér på:
Tror bare jeg finder mig et dø huld :(

Annonce