Tror bare jeg finder mig et dø huld :( {{forumTopicSubject}}
Her på torsdag skal jeg til lægen.. Eller rettere sagt sygehuset :'(!
For 2 år siden cirka fik ejg den skøre vane med og knække mine fingre.. Efter en uge gjorde det ikke ondt mere og jeg blev ved.. helt op til 30 gange på en dag
Når når..
Men så her .. det startede i Januar eller sådan noget.. Der begydner mine hænder og miste varmen meget! De er sinsyg kolde.. Og så efter et stykke tid bliver de HELT FULDSTÆNDIG MØRKEBLÅ! Man kan se blodårene som blir helt lyse.. Og de begynder og hæve.. !
Det gør sinsyg ondt... AV ( P.s Min skolelære sendte mig hjem fordi de blev så mærkelige hænderne..! )
Vi tager til min læge.. som ville have mig på et hospital direkte ... Så skal på torsdag ud på hospitalet.. Fri for skole og det hele.. Og atget en masse blodprøver.. Og lægen tror måske det mangel på ilt i hænderne og mit blod ikke fungere som det skal..
Men EFTER vi har snakket med lægen.. Er jeg begyndt og blive svimmel.. Jeg kan ikke sove om natten.. det stået på nu i 5 dage.. Jeg kan næsten ikek ride fordi det gør så ondt i hænderne.. Jeg har ondt i hænderne ved alt hvad jeg laver..
Nu her kan jeg næsten ikke holde det ud..
Mén!
Ikke nok med det.. er jeg begyndt og få udslæt på hele min arm.. ( begge arme ) .. :'/ Og min led begynder og gøre ondt.. !
Lige n uhar jeg simpelthen så dårligt med hospitalet fordi jeg har en læge skræk som siger spar2 .. :'/ !
Årh jeg tror bare jeg finder mig et dø huld !
Hvad skal jeg dog gøre for ikke og gå i panik inden torsdag?
jeg overvejer og sige til min far det bleven værre.. ( han kommer snart hjem ) ... og lægen sagde hvis det blev værre.. skulle vi kontakte læge vagten..
Men puha..
Har bare mest lyst til og sige at jeg har det super og der intet mere.. men det er jo bare så meget løjn
Og har ikke lyst til og sidde ved lægevagten i aften men kan slet ikke strække mine fingre nu fordi det gør så ondt... Puha..
Sorry det blev ldit langt men er virkelig ved og gå i panik :'(!
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 69 Svar: 1.668
feb 2007
Følger: 182 Følgere: 279 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.725
hvis det går så ondt, så kan lægen i hvert fald give en noget smertestillende, så du da kan sove
men virkelig uheldigt for dig og håber da ikke der er noget alvorligt galt med dine hænder
jul 2008
Følger: 50 Følgere: 63 Heste: 9 Emner: 136 Svar: 1.499
Jeg har ikke skræk for læger men for tandlæger, og gik rundt med to rådne visdomstænder i munden fordi jeg ikke turde at tage derop. Men jeg fik langt om længe sparket mig afsted, og sagde til tandlægen at jeg var rædselsslagen. Hun behandlede mig godt, og jeg er nu lidt mere tryk ved at tage af sted.
Min pointe er at du bliver nød til at sige det til din far, du kan jo ikke sidde og have så ondt. Det bliver jo bare værre. Og hvis du fortæller din far hvordan du har det med lægerne. så kan han hjælpe dig med at fortælle derude også.
God bedring.
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 68 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 1.250
God bedring ;o)
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
Det med og sige det til far er bare den dummeste ide med lægeskræk.. da han er doner.. og alt det der... og han siger det pjat
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.880
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.488
jun 2007
sep 2007
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 179
Kender godt det der med at være bange for læger.
Eller det vil sige. Jeg er mere bange for blod, nåle, operationer osv.
Men når det først er overstået, tænker man jo alligevel at det ikke var så slemt. Så syntes i skal ringe, for det lydder alvorligt
God bedring!
jul 2008
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 501 Svar: 7.252
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.488
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.847
jun 2007
Vi var ude ved lægevagten.. heldigvis gik det ret hurtigt og lægevagten kiggede på det.. oghvor jeg fik noget smertestillende... Men jeg ahr stadigmin tid på torsdag >.<'!
Tror bare jeg finder mig et dø huld :(