Bare ikke min dag i dag xD Bare ikke min dag i dag xD
Ja, det startede med jeg vågnede i sved. Koldsved. Så jeg var bare nød til at gå i bad. Så havde jeg endnu mere stress end jeg havde i forvejen.
Så kom jeg i skole og fandt ud af jeg havde glemt at lave lektier til første lektion.
Så senere går jeg direkte ind i en dreng - (som jeg tidligere har haft et rigtig godt øje til). puha..
Så skal jeg så ned i byen efter skole, også typisk, regner det. -.-' Så har jeg ikke fået de rigtige strømper på, så nu har jeg vabler på foderne..
Så nede i byen skulle jeg købe gaver til konfirmation, men selvfølgelig havde de ikke det jeg skulle bruge, så jeg måtte tænke hurtigt og lave nødløsning.
Så kommer jeg hjem og sådan og ned i stalden.
Så da jeg skulle til at longere, spasser ponyen fuldstendig ud over et eller andet - (og jeg havde fået ordre på den ikke måtte galopere, den er skadet).
Så på vej hjem styrter jeg kraftedme på cyklen og skraber hul på mine knæ.
Så da jeg kommer hjem finder jeg ud af at jeg mangler sko til i morgen til når jeg skal til min kusines konfirmation.
ARGH xD xD xD
- Andre der har haft en SUPER god dag i dag? :D
apr 2007
Følger: 82 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 545 Svar: 2.623
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.525
jeg kom 20 minuntter forsent, rapport om kbh som skulle afleveret idag faldt fuldstændig sammen og der gik helt kludder i det. jeg har ikke været ude ved frida siden tirsdag, og har idag kæmpe skyldfølelse. Så til street basket vrider jeg om, så har ufattelige smerter i min fod, og så render jeg ind i barieren, med min lillefinger først, så den bliver bugget helt bagover AV! Og så kan mig og mine venner ikke finde en 6 mand der vil/kan komme med i fårup imorgen. Så nu vil jeg sove, godnat :D.
nov 2007
Følger: 68 Følgere: 68 Heste: 1 Emner: 61 Svar: 884
Først var jeg i skole, 2 timer idræt, 2 timer hjemkundskab, 2 timer matematik. Var total aktiv i idræt idag :o).... Så efter skole var jeg til generalprøve på konfirmation i morgen, også hjem og slappe af i en halv time... Så hentede min far mig og vi skulle ud og købe de sidste ting til i morgen, og så tog vi ud og dækkede bordet og gjorde alt klar! Det blev super fint og glæder mig sindsygt!
sep 2006
Følger: 132 Følgere: 132 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 717
jul 2008
Følger: 23 Følgere: 4 Emner: 43 Svar: 834
Og så var det sååååå godt at ride på malou 8D Dygtig pony altså..
apr 2007
Følger: 82 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 545 Svar: 2.623
Snyd, var inde i en rideudstyrsbutik i dag for at købe gaver, men jeg kunne selvfølgelig ikke modstå at købe det lækreste underlag til mig selv. -.-' surt. så har ingen penge mere. /:
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 202 Svar: 2.275
blev vækket tidligt med lækket morgenbord og gaver
okt 2007
Følger: 143 Følgere: 148 Heste: 1 Emner: 91 Svar: 810
nogle dage er bare lortedårlige..
Min dag var okay;)
aug 2006
Følger: 69 Følgere: 64 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 61
Først til afgangsprøve i skriftlig engelsk (faktisk okay)
Så spiste jeg mig fed i mc donalds, imens jeg håbede på regnen ville stoppe..
Da jeg endelig kom hjem, skulle jeg kun nå at ride på min pony, men da jeg kommer ud i stalden, står en af vores små lam med kæben revet næsten helt af !!!
Og self var mine forældre ikke hjemme, så jeg var alene med min storebror -,-
Vi skulle vente i næsten halvanden time inden dyrlægen kom, så jeg kunne nå at ride inden det blev mørkt..
Til gengæld gik det rigtig godt med ridningen. Sprang på hende for første gang i to måneder, og hun gik bare som en drøm.
meen allerede inden jeg var færdig blev det hele så ødelagt af det stakkels lille lam
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 68 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 1.249
Bare ikke min dag i dag xD