364 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Bare ikke min dag i dag xD Bare ikke min dag i dag xD

Ja, det startede med jeg vågnede i sved. Koldsved. Så jeg var bare nød til at gå i bad. Så havde jeg endnu mere stress end jeg havde i forvejen.
Så kom jeg i skole og fandt ud af jeg havde glemt at lave lektier til første lektion.
Så senere går jeg direkte ind i en dreng - (som jeg tidligere har haft et rigtig godt øje til). puha..
Så skal jeg så ned i byen efter skole, også typisk, regner det. -.-' Så har jeg ikke fået de rigtige strømper på, så nu har jeg vabler på foderne..
Så nede i byen skulle jeg købe gaver til konfirmation, men selvfølgelig havde de ikke det jeg skulle bruge, så jeg måtte tænke hurtigt og lave nødløsning.
Så kommer jeg hjem og sådan og ned i stalden.
Så da jeg skulle til at longere, spasser ponyen fuldstendig ud over et eller andet - (og jeg havde fået ordre på den ikke måtte galopere, den er skadet).
Så på vej hjem styrter jeg kraftedme på cyklen og skraber hul på mine knæ.
Så da jeg kommer hjem finder jeg ud af at jeg mangler sko til i morgen til når jeg skal til min kusines konfirmation.

ARGH xD xD xD
- Andre der har haft en SUPER god dag i dag? smiley :D smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bare ikke min dag i dag xD
  • #2   7. maj 2009 Nedern. s:

• #3   7. maj 2009 Min dag har ikke været så slem som din, men jeg glæder mig alligevel bare til at sove .

jeg kom 20 minuntter forsent, rapport om kbh som skulle afleveret idag faldt fuldstændig sammen og der gik helt kludder i det. jeg har ikke været ude ved frida siden tirsdag, og har idag kæmpe skyldfølelse. Så til street basket vrider jeg om, så har ufattelige smerter i min fod, og så render jeg ind i barieren, med min lillefinger først, så den bliver bugget helt bagover AV! Og så kan mig og mine venner ikke finde en 6 mand der vil/kan komme med i fårup imorgen. Så nu vil jeg sove, godnat :D.

• #5   7. maj 2009 Jeg har haft en rigtig god dag ! smiley

Først var jeg i skole, 2 timer idræt, 2 timer hjemkundskab, 2 timer matematik. Var total aktiv i idræt idag :o).... Så efter skole var jeg til generalprøve på konfirmation i morgen, også hjem og slappe af i en halv time... Så hentede min far mig og vi skulle ud og købe de sidste ting til i morgen, og så tog vi ud og dækkede bordet og gjorde alt klar! Det blev super fint og glæder mig sindsygt! smiley

• #6   7. maj 2009 min har bare været det reneste lort smiley

• #7   7. maj 2009 tja jeg har været irriteret hele dagen >.< Men den var vel okay.

Og så var det sååååå godt at ride på malou 8D Dygtig pony altså..

• #8   7. maj 2009 <b>MILLA</b>
    Snyd, var inde i en rideudstyrsbutik i dag for at købe gaver, men jeg kunne selvfølgelig ikke modstå at købe det lækreste underlag til mig selv. -.-' surt. så har ingen penge mere. /:

• #9   7. maj 2009 JAA! ;D Jeg har nemlig fødselsdag ;D

blev vækket tidligt med lækket morgenbord og gaver smiley Så delte jeg slik ud ovre i skolen, fik hilsner osv, vi lavede ik særlig meget ;D. så kom jeg hjem og så skulle jeg ud og ride og mig og aja havde vores nye lyserøde sæt på. min mor havde bagt kage, så alle var glade derude og de sys den var megagod ;D så kom jeg hjem og så var jeg ude og spise på restuarant sammen med mine forældre og storebror som blev 20 igår smiley og nu sidder jeg bare og slapper af smiley SUPER dag. Og der var flere ude på ridecenteret der troede jeg var 17? De kunne ik forstå jeg kun blev 15! haha sys så bare ik jeg ligner en der er 17 xD men det er nok fordi jeg er lang og har en stor hest ;D

• #10   7. maj 2009 SURT! smiley
    nogle dage er bare lortedårlige..

Min dag var okay;)

• #11   7. maj 2009 Tja.. det har da i hvert fald været en speciel dag.. xD
    Først til afgangsprøve i skriftlig engelsk (faktisk okay)
    Så spiste jeg mig fed i mc donalds, imens jeg håbede på regnen ville stoppe..
    Da jeg endelig kom hjem, skulle jeg kun nå at ride på min pony, men da jeg kommer ud i stalden, står en af vores små lam med kæben revet næsten helt af !!! smiley
    Og self var mine forældre ikke hjemme, så jeg var alene med min storebror -,-
    Vi skulle vente i næsten halvanden time inden dyrlægen kom, så jeg kunne nå at ride inden det blev mørkt..
    Til gengæld gik det rigtig godt med ridningen. Sprang på hende for første gang i to måneder, og hun gik bare som en drøm. smiley
    meen allerede inden jeg var færdig blev det hele så ødelagt af det stakkels lille lam smiley

• #13   7. maj 2009 Org nederen dag.. xD

Kommentér på:
Bare ikke min dag i dag xD

Annonce