11. sep 2007 Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
At gå tidligt fra prøven. {{forumTopicSubject}}
Well, idag havde vi engelsk prøve - første omgang fra kl. 9 - 10 var lytte øvelse med tilhørerende opgaver.
Så fik vi et andet sæt kl. 10 og havde dertil til kl. 13.
Dette ark var med gramatiske og en mini stil på max 450ord til slut.
Jeg gik fra lokalet kl. 11 hvor jeg var færdig og havde læst det igennem 117 gange.
Så kom hende der havde printet ministilen over og sagde til mig at " jeg ikke skulle klage over de karaktere jeg fik når jeg var gået så tidligt ".
Jamen, skulle jeg have blive siddene i 2timer og ikke lavet en skid og bare blive nervøs over om det nu var godt nok?
Til stilen gik jeg også efter en time, i matematik var jeg der 1 time og 3 kvarter pga. jeg ikke kunne finde ud af mere.
Er det ikke en vel set ting at gå tidligt? Altså så fremt at man mener man har gået tingene igennem 117 gange og sikret sig man vil stå ved det.
For følte det sq lidt som om at jeg var direkte dum fordi jeg ikke blev 2 timer til.
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 144
jeg er typen hvis jeg læser tingene for meget bliver jeg i tvivl og laver alt om, så min matematik lærer anbefalede jeg bare blev færdig og gik hehe
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
Well, da vi var oppe i stil var der nogen der gik efter en halv time, det var måske lige ret meget tidligt. men man skal jo heller ikke sidde og glo.. dem der gik så tidligt er dog os nogen af dem der ikke rigtig laver noget ellers .
maj 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 93 Svar: 995
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Til termins prøverne blev vi tvunget til at blive siddene fuldt ud - jeg siger dig, det var en pinsel for de andre at være i samme lokale som mig til matematik.
Forstår virkelig ikke hvorfor jeg ikke blev smidt ud.
Kim R - Samme gør jeg :o). Ellers begynder ejg at rette alt alt for meget i det.
Trine og Figaro . - Dem kender jeg godt xD. Sidste år var der en til vores termins prøve brugte 4 timer på at skrive.. 5 linjer O.o?!
Ane med stjernehesten Umberto - Går også først når jeg er sikker, men så bliver jeg heller ikke meget længere..
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
sep 2007
Og hvad gør Maria? Jo hun får da tolv xD.
Kunne egentligt også more mig hvis jeg score højt i forhold til de to andre der sad der en time længere hver end mig.. JA, jeg glæder mig over underlige ting xD.
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
Men skidt pyt, det er kun folkeskolen.
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 64 Svar: 1.644
Til FSA og 10-klasseprøven kan den tid man har brugt inddrages i vurderingen, det er derfor den noteres af af den lærer som tager imod prøven.
Særligt i skriftlig fremstilling har man virkelig brug for tiden, for stilen skal overholde genren, og der er en del stileemner at læse igennem og brainstorme på inden man begynder at skrive.
Det er trist at læse at du gik før fra matematik fordi du ikke kunne finde ud af mere når du nu havde 3 timer... Tiden i matematik er fastsat ud fra at man skal lave en kladde først, men det er der ingen af dem som skriver i hånden der gør, hvorfor man burde regulere tiden ned, men der er også nogle som virkelig har brug for tiden
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 202 Svar: 2.277
sep 2007
Vi er tre 9klassere dette år og jeg er den med bedste karaktere. Dog har vi alle drevet den af de to sidste år da folkeskolen bare er bdvr..
Men jo mere jeg læste den mini stil igennem, nu mere omskrev jeg den og begyndte at tvivle på mig selv, også gik jeg altså xD.
Vibeke M - Lavede skam også en klade først, fint skal det jo være :o).
Men mig og matematik er ikke gode venner, har kæmpet med det siden 6klasse og nu har jeg bare givet op. Jeg har en gardin der ruller ned i faget ligemeget hvor meget jeg prøver og derfor har jeg affundet med den karakter jeg får da jeg selv mener den er okay og at jeg gør hvad jeg kan.
Blev jeg længere, så bliver jeg som nævnt også en pinsel for de andre og være i lokale med.
MITZY - The cake in your life! - Selvfølgelig skal man udnytte tiden :o).
Det gør jeg også, inden for de rammer jeg nu kan. Læser den igennem flere gange for fejl, tænker om der kan tilføjes osv. :o).
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
i Matematik gik jeg efter 1½ time, og havde lavet alle undtagen én, og var total lost ved den dx ..
i Dansk gik jeg efter 2 timer, hvor jeg halvdelen af tiden, ikke anede hvad jeg skulle skrive, og har lige fundet ud af, at jeg har total fail i den xD.. men jeg hader essays, såååe q:
og jeg sidder anden forrest, så kan ikke engang se dem foran, hvor langt de er, så det irriterer mig grusomt, og så lærerne kommer hele tiden " vend hovedet fremad!" xD..
sep 2007
Men naaarj, du skal da ikke blive nervøs - alle har deres tempo, som mig der i to fag går af vidt forskellige grunde xD.
At gå tidligt fra prøven.