Happy day! {{forumTopicSubject}}
Ja jeg keder mig lige nu så jeg ville da lige sige til folket at jeg har haft en god dag i dag xD Nå hehe men sådan startede min dag! Jeg stod op sjovt nok xD så tog jeg i skole så film den første time, havde frikvatrer og så havde vi mat prøve
og så skulle jeg til lge og vac, så fik meget tidligt fri
Så tog man lige ud til hyppen og red den og så vaskede jeg hende. Så ville jeg lige lade hende tøre og så satte jeg mig ud på en bænk bare for at sidde og kigge xD så faldt man sgu lige i søv hehe så striglede jeg den og gjorde hende stævne klar! Og så tog jeg hjem! Og så er der da ikke noget bedre end at skulle til stævne i morgen og værre vildt spændt og så at være foreslket i sin kæreste!
Hehe det var min dag undskyld stave fejl der er nogen af os der prøver
Nå men hva har i lavet i dag?
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.404
Sidder og lytter til en bekendts musik
Og skal til Dm i morgen :o)
jul 2008
Følger: 115 Følgere: 167 Heste: 4 Emner: 329 Svar: 780
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.971
Selvom det er samme ben som sidst, hvor hun havde ledbetændelse - det er knapt så godt
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.971
jul 2008
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.159
Jeg stod op. Havde ikke hørt min mobil ringe og ikke hørt mine forældre vække mig xD Og der var meget lyst udenfor så sprang op af sengen, og så var klokken kun halv 7!
Når jeg tog i skole hvor jeg får afvide at vi ikke skal have fysik så fri klokken 11.30 (:
Over og købe sins ikea (:
Så hjem og klæde om til ride tøj,
Til møde på rideskolen (er med i sports udvalget) Vi skulle gøre klar til stævnet i morgen på vores rideskolen, jeg blev pisse sur da der kun var 5 af os der lavede noget! Grrrr.
Så skridtede Theda og jeg tur, Vallentin og Prince var bange for meget xD Men det var hyggeligt!
Og første gang red jeg i min lammeskindssadel
sÅ mugede jeg ud og tog hjem, fik afvide at min far var blevet færdig med min bærbar (vi købte den igår så der var nogen ting der skulle laves)
Så spiste jeg aftensmad, og nu overvejr jeg og spørge min søster om hun ikke vil med op og købe slik xD
Og så skal jeg snart finde tøj til min fætters konfimation imorgen xD
Det var min lange dag xD
jul 2008
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.159
Happy day!