16. maj 2005 Følger: 183 Følgere: 180 Heste: 2 Emner: 614 Svar: 2.755
De undrer mig !(profiler) De undrer mig !(profiler)
Hej alle Hg'er ..
Ja nu må jeg ud med min fortvivlelse!
Når nu hestegalleri hedder galleri - er det vel fordi vi skal lave os et galleri af vores heste?!
Hvad er så pointen i, at oprette en profil af en hest og kun ligge 3 slørede billeder ind?
Eller at ligge 20 ens billeder ind af en hest der står og spiser.
Jeg forstår naturligvis godt at folk er glade for deres heste og at vi andre skal se hvor dejlige de er, men det yder jo ikke hesten retfærdighed på nogen måde, at den bliver vist frem på nogle forfærdelige billeder.
Ligeledes begriber jeg ikke dem, der vælger at ligge billeder ind hvor deres hest går amok og de hiver den i hovedet, eller situationer lignende dem..
<b>JEG ER INFORSTÅET MED AT IKKE ALLE HAR ET GODT KAMERA, MEN DER KAN DA OGSÅ TAGES GODE BILLEDER MED ANDRE END SPEJLREFLEKS!</b>
Undskyld mig, hvis i er helt og aldeles fortørnede over dette indlæg..
// Surt opstød fra - CSF 8D
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 82
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
Forstå dig fuldt ud!
feb 2009
Følger: 117 Følgere: 128 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 384
Men det er rigtigt at der er nogle billeder der er meget slørede og utydelige nogle gange, og det er da ret trææls ..
maj 2005
Følger: 183 Følgere: 180 Heste: 2 Emner: 614 Svar: 2.755
Da jeg først oprettede vestri herinde, havde 20 billeder med det samme - de var naturligvis ikke så gode som dem der er derinde nu, da alle var taget med mobilen og i nogle halvdårlige øjeblikke.
Jeg synes nemlig også det fedeste er at gå fuldstændig amok og bare få taget nogle kæmpe gode billeder, jeg venter med at skifte ud til jeg synes de billeder er der og det er faktisk efterhånden svært at vælge hvilke billeder man skal smide væk (:
Glad for at i er enige !
jul 2007
Følger: 162 Følgere: 183 Heste: 7 Emner: 168 Svar: 1.397
Det samme når man giver middel og skriver hvorfor , så er man lige pludselig en type af noget , og man får af vide man tramper på folk .
Men hvorfor skrive en hel roman om hvorfor man har givet som man har , bare fordi det er middel eller lav . Bedre billeder , gerne ridebilleder eller andet , det menes at trampe i hovedet på folk .
Men når der gives høj , og man skriver : Høj er givet , så er det ikke noget problem .
Må nok indrømme at folk er belvet meget obs , på meget små ting .
Men enig enig enig !
maj 2005
Følger: 183 Følgere: 180 Heste: 2 Emner: 614 Svar: 2.755
Når man giver en middel til en der har 5 slørede billeder af en hoved og man skriver hvorfor, samt at de kan skrive når der er bedre billeder, så får man lige en middel tilbage..
derfor er jeg konsekvent stoppet med lav og middel - de heste får bare ingen bedømmelse..
det er er ikke retfærdigt overfor Vestri at han skal hakkes ned fordi der er nogen der er ånssvage 8D
jul 2007
Følger: 162 Følgere: 183 Heste: 7 Emner: 168 Svar: 1.397
Men når man giver en middel og begrunder hvorfor , uden at være blevet spurgt , så får man bare af vide - Det er godt der ikke er mange typer som dig .
Jo mange tak
Hihi .
Men kan 100% godt følge dig .
De undrer mig !(profiler)