Muskelhund angriber kanin og katte! Muskelhund angriber kanin og katte!
Hvad siger om dette ?
Jeg har lige set videoen som den 13 året pige tog som bevis.. ! Hvor den lille pige skriger bagved da den kommer med deres kanin i munden :'/!
Hvad syntes i om dette ?!
Havd syntes i fredtiden for den hund skal være ?!
Hvad er jeres mening om den slags hunde ?!
Hvad havde du gjordt hvis du havde set en kæmpe muskelhund .. Rende op på kaninburet óg IND til din kanin!
Hvad ville du seriøst gøre ?!
Jeg tror jeg ville gå i panik! Jeg ville allerførst åbne vindue, dør og hvis jeg gik helt i panik tror jeg ville komme til og gå derud!
Og så ville jeg hurtig tage min sko af eller sådan noget ? og kaste mod dem og råbe...!
:'/ ! Jeg rerigere meget voldsomt og syntes den hund bare skal til himles!
Ville meget gerne høre jeres mening osv ?!
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.472
Men det er <i>ikke</i> hundes skyld, jeg mener personligt det er pga. manglende opdragelse. En såkaldt kamp/mukselhund har det naturlige instinkt for at slå ihjel - ganske rigtigt, og måske lidt mere end en alm. gravhund.
Men jeg tror på at alle hunde kan trænes til at være fredlige familie hunde, ligesom alle kan trænes til at være aggresive. Men da muskelhunden har større anlæg for aggresivitet og det ofte blot er en 'blære'hund, og ikke en som folk har tiden til at opdrage bliver den aggresiv.
Det er en klog hun som skal stimuleres, ligeså vel som en hvilken som helst anden hund, og jeg mener bestemt ikke muskel/kamp hunde skal gøre ulovlige i Danmark.
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
Det mere hvad den hund gør der.. og hvordan ville i rerigere hvis det sker mod kaninen ?!
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
jan 2007
Følger: 47 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 405 Svar: 3.602
aug 2006
Følger: 192 Følgere: 187 Heste: 7 Emner: 99 Svar: 1.598
aug 2006
Følger: 192 Følgere: 187 Heste: 7 Emner: 99 Svar: 1.598
Det er sikkerheden der kommer først - ikke om at man mister "sit kæreste eje".. Hundende er ofte meget farlige - mere end så mange andre. Dette kan der ikke laves om på.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.972
Sjovt nok, så skrev stortset alle i tråden at hvis deres hun så en kat - så havde den knækket nakken på den på stedet.
Og det galt også andet små kravl.
Og disse folk ejede alt fra schæfere til gravhunde, terrier og hvad man ellers kan.
Men det er altså virkelig sjovt at det kun er når der er en muskelhun der gør noget det skal fremhæves, ikke når det er naboens søde lille labrador.
dec 2005
Følger: 22 Følgere: 46 Emner: 1 Svar: 777
feb 2006
Følger: 47 Følgere: 221 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 3.191
- Menneskefejl kan koste dyrt nogle gange.
Havd syntes i fredtiden for den hund skal være ?!
- Den burde aflives, da ejer åbenbart ikke har opdraget den rigtigt.
Hvad er jeres mening om den slags hunde ?!
- De er enormt dejlige hvis de er opdraget rigtigt
Hvad havde du gjordt hvis du havde set en kæmpe muskelhund .. Rende op på kaninburet óg IND til din kanin!
- Skældt den ud og slået den med det første og det bedste.
mar 2008
Følger: 58 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 24 Svar: 798
en hund, er hvad man gør den til !
http://hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=9927
apr 2007
Følger: 75 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 24 Svar: 483
Giver dig ret!!!!
Syns ikke den slags hunde skal forbydes i danmark, men syns hundekørekort bude indføres!!!
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 7 Emner: 33 Svar: 248
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 508 Svar: 4.077
Muskelhund angriber kanin og katte!