667 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Muskelhund angriber kanin og katte! Muskelhund angriber kanin og katte!

Hvad siger om dette ?
Jeg har lige set videoen som den 13 året pige tog som bevis.. ! Hvor den lille pige skriger bagved da den kommer med deres kanin i munden :'/!

Hvad syntes i om dette ?!
Havd syntes i fredtiden for den hund skal være ?!
Hvad er jeres mening om den slags hunde ?!
Hvad havde du gjordt hvis du havde set en kæmpe muskelhund .. Rende op på kaninburet óg IND til din kanin!
Hvad ville du seriøst gøre ?!

Jeg tror jeg ville gå i panik! Jeg ville allerførst åbne vindue, dør og hvis jeg gik helt i panik tror jeg ville komme til og gå derud!
Og så ville jeg hurtig tage min sko af eller sådan noget ? og kaste mod dem og råbe...!

:'/ ! Jeg rerigere meget voldsomt og syntes den hund bare skal til himles!

Ville meget gerne høre jeres mening osv ?!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muskelhund angriber kanin og katte!
  • #1   30. apr 2009 Det er naturligvis ikke i orden at hunden slår kaninen ihjel.
    Men det er <i>ikke</i> hundes skyld, jeg mener personligt det er pga. manglende opdragelse. En såkaldt kamp/mukselhund har det naturlige instinkt for at slå ihjel - ganske rigtigt, og måske lidt mere end en alm. gravhund.
    Men jeg tror på at alle hunde kan trænes til at være fredlige familie hunde, ligesom alle kan trænes til at være aggresive. Men da muskelhunden har større anlæg for aggresivitet og det ofte blot er en 'blære'hund, og ikke en som folk har tiden til at opdrage bliver den aggresiv.
    Det er en klog hun som skal stimuleres, ligeså vel som en hvilken som helst anden hund, og jeg mener bestemt ikke muskel/kamp hunde skal gøre ulovlige i Danmark.

• #3   30. apr 2009 Jeg har ikke noget i mod racen smiley ! heh...
    Det mere hvad den hund gør der.. og hvordan ville i rerigere hvis det sker mod kaninen ?!

• #4   30. apr 2009 self. skal de ikke gbøre ulovelige..! Tænk at skulle af med sit kæreste eje!

• #5   30. apr 2009 vi må skuda også til at tænke på sikkerheden, De hunde skal altså ikke leve, de er for farlige og det er synd for de stakkels hunde. Efter min menning burte de allerede være ulovlige.

• #6   30. apr 2009 Meget enig med - Pernica Foto -.

• #7   30. apr 2009 Og NG.

Det er sikkerheden der kommer først - ikke om at man mister "sit kæreste eje".. Hundende er ofte meget farlige - mere end så mange andre. Dette kan der ikke laves om på.

• #8   30. apr 2009 Well, inde på HN har der kørt en tråd der startede med et link til ekstra bladet hvor der stod at en muskelhund havde dræbt en kat.

Sjovt nok, så skrev stortset alle i tråden at hvis deres hun så en kat - så havde den knækket nakken på den på stedet.
    Og det galt også andet små kravl.

Og disse folk ejede alt fra schæfere til gravhunde, terrier og hvad man ellers kan.

Men det er altså virkelig sjovt at det kun er når der er en muskelhun der gør noget det skal fremhæves, ikke når det er naboens søde lille labrador.

• #9   30. apr 2009 Nu har jeg selv en muskelhund, og hun er den sødeste familie hund, hun elsker at lege sammen med min mors hund som er en lille puddel og den kan spimpelthen gøre alt ved den og hund er bare lige glad. det samme med børn de kan hive hende i halen og bide hende i ørene og hun sys bare det sjovt så hun lades som ingenting. Vi har også en kat og min hund og den går sammen hver dag og de har aldrig været op og hamle med hinanden. min hund er også meget sød ved andre katte og er nysgerrig, så ALT hvad en hund gør ligger i hvad ejeren har opdraget den til.

• #10   30. apr 2009 Hvad syntes i om dette ?!
    - Menneskefejl kan koste dyrt nogle gange.

Havd syntes i fredtiden for den hund skal være ?!
    - Den burde aflives, da ejer åbenbart ikke har opdraget den rigtigt.

Hvad er jeres mening om den slags hunde ?!
    - De er enormt dejlige hvis de er opdraget rigtigt smiley

Hvad havde du gjordt hvis du havde set en kæmpe muskelhund .. Rende op på kaninburet óg IND til din kanin!
    - Skældt den ud og slået den med det første og det bedste.

• #11   30. apr 2009

en hund, er hvad man gør den til !

http://hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=9927

• #12   30. apr 2009 TripBaby2006 .
    Giver dig ret!!!!

Syns ikke den slags hunde skal forbydes i danmark, men syns hundekørekort bude indføres!!!

• #13   30. apr 2009 det er en hunds natur og "æde" en kanin eller fugl etc...

• #14   30. apr 2009 link til klippet?

Kommentér på:
Muskelhund angriber kanin og katte!

Annonce