{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

Andre end mig der er i tvivl? - Udd. {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer så småt hvad jeg gerne vil uddannes som. Jeg har flere idéer, som jeg virkelig brænder for, og rigtig godt kunne tænke mig at arbejde med.

Vil gerne uddannes som frisør, noget med handicappede, noget med kriminelle unge eller dyrepasser med heste i speciale.

Alle fire emner finder jeg rigtig spændende, men er bare bange for at fortryde:S Heldigvis skal jeg i tiende på efterskole efter ferien, så jeg har da et år mere til at tænke over tingene.

Hvad skal I efter sommerferien piger?(-;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre end mig der er i tvivl? - Udd.
  • #1   23. apr 2009 tja jeg går i 10ene nu, og aner ikke hvor jeg står om et halv år...

    Jeg har søgt optagelse på HF, men vi har ikke fået svar endnu smiley


    Der ud over har jeg sendt en kvoteplads ansøgning til uddanelsen mediegrafiker til københavn teknisk skole
    men den får jeg først svar på til sommer :s



    Håber virkelig bare så meget på at jeg får den kvoteplads...


  • #2   23. apr 2009 Har samme problem.

    Jeg aner ikk hvad jeg skal efter ferien.
    Lige pt. går jeg sygemeldt, så må håbe jeg snart bliver rask, så jeg kan finde ud af noget.


  • #3   23. apr 2009 Jeg aner ikke hvad jeg skal efter sommerferien smiley

    Vil ENORMT gerne være fotograf og er også det jeg går 100% efter, men aner ikke om jeg kan komme ind eller nå at finde en læreplads til efter sommerferien ..


  • #4   23. apr 2009 <b>Team Flor > Nadja & Pretty</b> < - Hvad er en 'kvoteplads'? Er lidt uvidende på det område. Men lyder da spændende, og håber jeg da for dig at du får smiley

  • #5   23. apr 2009 <b>TeamKurreholm - Kvalitets ponyer tilsalg</b> - Det bare så træls :S Årh. Hvad er du sygemeldt for?/:

    <b>Sipo - Amatør fotograf </b> - Kan jeg godt forstå, må også være spændende + du er skide god til at fotografere :0) Hmm, ja har godt hørt om at det var rimelig svært at få en læreplads, men der er faktisk tre fra min klasse, som har fået en her i Randers. Rimelig overraskende for vores studievejleder!


  • #6   23. apr 2009 <b>Camilla M</b> - Ej hvor lækkert:-)

  • #7   23. apr 2009
    VN-FOTO © - Nej hvor surt smiley Hvilke uddannelser har du prøvet?


  • #8   23. apr 2009 HAr i dag fået svar fra Kjærgård Landbrugsskole og jeg er kommet ind. så om et halv år er jeg på landbrugsskole smiley Fuck jeg glæder mig. Det er bare mit liv:P

    Håber i alle finder noget i virkelig brænder for og det kan lade sig gøre.


  • #9   23. apr 2009 Chokofant - Ej hvor lækkert smiley tillykke.

  • #10   23. apr 2009 Vil gerne uddannes som frisør, noget med handicappede, noget med kriminelle unge eller dyrepasser med heste i speciale.

    Frisør: så skal du finde en læreplads inde du starter, og man skal åben, glad og livlig.
    Det med handikappede, ved jeg ikke så meget om.
    Noget med kriminelle unge, ved jeg ikke så meget, men der skal man vel ind for noget ungdomsskole'branchen'.
    Dyrepasser: Jeg har selv taget grundforløbet til dyrepasser på Vilvorde - Roskilde Tekniske Skole. Den bedste tid i mit liv indtil videre. Det er super nemt at få læreplads inde for hestespeciale, havde faktisk selv en ved en hingsteholder og stutteri med travheste, men jeg ville ikke arbejde med heste, for var bange for at blive træt af det, så har valgt at det kun skal være min hobby. Men det er superspændende der og også ved travtræner, da jeg har været i praktik ved en, og kom efterfølgende 2 gange efter jeg var færdig med grundforløbet, hvor jeg havde stort ansvar og fik lov at køre med sulky. Det var kanon. Men som dyrepasser giver det ikke så godt i løn.


  • #11   23. apr 2009 Skal til forsvaretsdag på mandag, så krydser finger for jeg kan komme i militæret, det er min største drøm smiley

  • #12   23. apr 2009 lige for tiden er det ike nemt at få en elevplads nogen steder heller ikke med heste. Går pt på vilvode på gundforløbet til dyrepaaser og der er bare ikke elevpladser til os:(

  • #13   23. apr 2009 Carajo: hvor er du sej (; !

    jeg skal lige have 9'ende på min nuværende skole, så 10'ende på Svankjær heste efterskole, og vil derefter PRØVE a komme ind på berideruddannelsen.. tror ikke der er den store mulighed for mig dér, men vil ikke sidde når jeg bliver gammel og tænke "bare jeg havde prøvet".. (;


  • #14   23. apr 2009 Team Amlet Arabians !

    - Det er rigtig nedern.
    Er sygemeldt for mavesmerter, som har bredt sig til ryggen. & lægerne ved ikke hva det er.


  • #15   23. apr 2009 TEAM AMLET ARABIANS !
    Huhu den studievejleder vil jeg også have (Hvis personen var med til at skaffe de lærepladser)!
    Tak smiley


  • #16   23. apr 2009 Tanja - Ja, hvis jeg vælger frisør har jeg en læreplads hos min veninde. Men de to andre er via social og sundhedsskolen, og der ligger jeg meget højt fagligt, i forhold til skolen - og der er jeg nemlig bange for manglende udfordringer S: Ved ikke helt.

    Vil også rigtig gerne være dyrepasser, men netop der er jeg også bange for at kører træt i hestene, som du selv siger. Men er jo også 'tvunget' til at flytte til Kolding hvis jeg vil have den udd:S iiih.


  • #17   23. apr 2009 Jeg er færdig med min uddannelse om et par måneder, jeg ved stadig ikke hvad jeg skal..

  • #18   23. apr 2009 Helena M: det lyder mærkeligt, for jeg har haft kontakt med mange hestesteder, på det sidste, der mangler elever.
    Jeg har fået det samme at vide da jeg gik der, men jeg har ikke haft problemer.

    TEAM AMLET ARABIANS !: Kan godt forstå du er i tvivl, men jeg tog grundforløbet til dyrepasser, fordi jeg ikke vidste helt hvad jeg ville, og da det kun tager 20 uger, valgte jeg det, for så havde jeg det og fik prøvet det af.
    Men det er i hvert fald det bedste jeg har gjort for mig selv, valgte dog bare at flytte fra Løgumkloster til København og gå på skole i Roskilde, selvom Kolding er mere nærlæggende. Boede ikke på skolehjem, men en af mine veninde gjorde og var med der nede, og jeg synes det var kanon der nede.

    Men det er kanon svært, men det er bare at følge efter.


Kommentér på:
Andre end mig der er i tvivl? - Udd.

Annonce