{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Stakkels stakkels dyr xD. {{forumTopicSubject}}

Haha' så kommer min mor op og fortæller at hun har sat vores to marsvin sammen, de to er søskende og han og hun skal det lige siges..

Det har hun gjort fordi min lillesøster har en veninde med hjemme der har sit hamster med og har også haft det med i skole. Det her stakkels hamster har siddet i en meget lille kasse med en meget stor vandskål som den vidst enten væltede eller selv trådte op i og derfor blev helt gennemblødt.
Derfor får min mor enormt medlidenhed med den lillepus og derfor har hun så sat det i et af marsvinenes bure og sat marsvinene sammen.

Right, ikke så en godblanding.
Meeeen stakkels hamster hvis det skulle have stået i en lukket kasse natten over og med i skolen imorgen igen.
Så nu har min mor sagt at hun kører hamsteret hjem imorgen til pigen, så den ikke skal med i skole.

Også sidder jeg her og er bange for at der kommer unge :D. De er skide søde, men alligevel.. aaargh.
Dog betryggende at hunnen har givet hannen et par på tuden.

Og nej, det er måske ikke liiiige helt der mest rigtige at gøre, men forstår godt min mor.

Andre med nogle sjove historier her til aften?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels stakkels dyr xD.
  • #1   20. apr 2009 Haah xD

Nej men jeg har en fra igår!
    Jeg blev konfirmeret igår og så skulle Vallentin der ned hvor vi holdte festen (:
    Så kommer min tante (hun hatr været hesteejer!) Og ville gerne op. Så skulle jeg give hende en heste sko.

Hun var så halvvejs oppe så gir jeg bare slip fordi hun var for tung så hun ryger ned på røven xD Kunne virkelig ikke få vejret ej jeg grinte xD

(Hun slog sig ikke!)

• #2   20. apr 2009 Hahaha, den med at styrte er bare klassisk xD.
    Var uge på tur på et tidspunkt og var hoppet af, så mente jeg at jeg godtkunne parkere maja ved nogle kant sten også hoppe op - men nej nej, dyret gik sin vej så jeg nåede at falde ned 3 gange før jeg kom op ._.

• #3   20. apr 2009 Uha har lavet en stor bommert i dag, så nu har jeg en kæmpe bule på hovedet.

Springer glad ned af trappen som jeg altid gør og lige pludselig hopper jeg op i en beton kant som er under vores anden trappe (vi har to trapper) så kaster jeg mig ned på jorden (heldigvis var jeg langt nok nede fra trappen) og ja nu har jeg en stor bule :S

• #4   21. apr 2009 Heh.. Jeg red Sofie uden sadel kun i grime og trækketov på tur, hvilket i i selv ikke er galt.. Der kommer en KÆÆÆMPE traktor og der er et hegn på den anden side af Sofie, så hun kan ikke flygte væk. Tøsen tod heldigvis eksemplarisk og rokker sig ikke en tomme.. Bagefter galoppere vi ud over marken hjemad og jeg slipper tøjlen og breder armene ud.. Vupti stopper Sofie fra galop til spise i løbet af få sekunder (og i forvejen er hun ikke den nemmeste at sidde på. Jeg havner ude på halsen, men falder ikke af.. Men gud hvor må det have set sjovt ud..

Kommentér på:
Stakkels stakkels dyr xD.

Annonce