11. sep 2007 Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Stakkels stakkels dyr xD. {{forumTopicSubject}}
Haha' så kommer min mor op og fortæller at hun har sat vores to marsvin sammen, de to er søskende og han og hun skal det lige siges..
Det har hun gjort fordi min lillesøster har en veninde med hjemme der har sit hamster med og har også haft det med i skole. Det her stakkels hamster har siddet i en meget lille kasse med en meget stor vandskål som den vidst enten væltede eller selv trådte op i og derfor blev helt gennemblødt.
Derfor får min mor enormt medlidenhed med den lillepus og derfor har hun så sat det i et af marsvinenes bure og sat marsvinene sammen.
Right, ikke så en godblanding.
Meeeen stakkels hamster hvis det skulle have stået i en lukket kasse natten over og med i skolen imorgen igen.
Så nu har min mor sagt at hun kører hamsteret hjem imorgen til pigen, så den ikke skal med i skole.
Også sidder jeg her og er bange for at der kommer unge :D. De er skide søde, men alligevel.. aaargh.
Dog betryggende at hunnen har givet hannen et par på tuden.
Og nej, det er måske ikke liiiige helt der mest rigtige at gøre, men forstår godt min mor.
Andre med nogle sjove historier her til aften?
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
Nej men jeg har en fra igår!
Jeg blev konfirmeret igår og så skulle Vallentin der ned hvor vi holdte festen (:
Så kommer min tante (hun hatr været hesteejer!) Og ville gerne op. Så skulle jeg give hende en heste sko.
Hun var så halvvejs oppe så gir jeg bare slip fordi hun var for tung så hun ryger ned på røven xD Kunne virkelig ikke få vejret ej jeg grinte xD
(Hun slog sig ikke!)
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Var uge på tur på et tidspunkt og var hoppet af, så mente jeg at jeg godtkunne parkere maja ved nogle kant sten også hoppe op - men nej nej, dyret gik sin vej så jeg nåede at falde ned 3 gange før jeg kom op ._.
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.099
Springer glad ned af trappen som jeg altid gør og lige pludselig hopper jeg op i en beton kant som er under vores anden trappe (vi har to trapper) så kaster jeg mig ned på jorden (heldigvis var jeg langt nok nede fra trappen) og ja nu har jeg en stor bule :S
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
Stakkels stakkels dyr xD.