Folk må tro jeg er sindsyg. men {{forumTopicSubject}}
det startede enlig for 3 år siden da jeg mødte ham for første gang.. noget slog klik og jeg gik med ham op på værelset hjemme ved ham. vi lavede ikke noget for jeg var kun 12 på det tidspunkt. men vi snakkede og flettede finger og kyssede. det gjorde vi to-tre gange og så fik han kæreste. han var 16 på det tidspunkt. jeg blev uvenner med hans kæreste på 15 første gang jeg så hende og var ved at komme op at slås med hende.. så snakkede ikke med ham i 2½ år.
I oktober måned skrev han så til mig at de havde slået op. og vi begyndte at skrive sammen igen. der var jeg så lige fyldt 15 og han var 18. vi havde det endnu engang hyggeligt og sjovt sammen. og var sikker på at nu var det min tur til at komme sammen med ham for har i alle de år tænkt meget på ham og sådan. vi nåede da også at være sammen 3-4 dage så fik han endnu en ny kæreste. han var så utro med mig.. samtidlig med han havde denne kæreste fik han hende den første tilbage igen. så han kom sammen med to PLUS han var utro med mig. fik så endnu en gang pænt af vide jeg kunne smutte fordi nu havde han fået hende tilbage igen.. og så skrev vi ikke sammen igen
I marts måned skete det så igen. han skrev at hun var skredet fra ham fra den ene dag til den anden med en anden fyr hun havde kendt i 2 dage. så begyndte vi endnu en gang at skrive sammen. vi var så sammen en torsdag og fredag begyndte vi at komme sammen. det har været pænt svært at stole på ham fordi jeg vidste han kunne finde på at være utro. så var meget opmærksom på ham.. han sagde så at han ikke kunne finde på at gøre det igen. og alt muligt.
så her i går sagde han at han skulle hjem til eks kæresten og hente sodavand. sprugte så om jeg ikke måtte komme med fordi jeg gerne ville møde hende. men det måtte jeg absolut ikke. så begyndte min mistanker igen at vandre rundt i hovedet på mig. så skrev så til hans eks om han havde været hjemme og hente de sodavand. det havde han ikke og så dan.. hun spørg så om jeg har fået kæreste på. og sagde så jeg var sammen med ham.. hun spurgte så hvor længe vi havde været sammen så skrev jeg siden den 27 marts. så fik jeg lige pænt af vide han havde været mig utro den 4 april i mens jeg havde været til stævne i fredericia. og samme aften havde vi hentet ham hjemme ved hans forældre fordi han var syg så han sov hjemme ved mig.
nu tror alle så at det er slut og alt muligt mellem os. og det var da også min første tanke de første 10 sek. meeen så begyndte alle følelserne og alt muligt. og tja så besluttede jeg mig for at sige at jeg havde fundet ud af for lang tid siden han ikke kunne holde sig til en. og det måtte jeg accepter så hvis han gjorde det igen skulle han bare forælle med hvem og han skulle sige det med det samme.. det var helt i orden. så begyndte han at skrive at han flytter til USA om nogle måneder en mangler et sted at bo. så nu har jeg lige tilbudt ham at flytte her hjem.
Ja folkens i vil sikkert tro jeg er dum i hovedet at tilgive ham for sådan noget og så samme dag tilbyde ham at flytte hjem til mig. men sådan er mine følelser bare. og har en god mave fornemmelse med det jeg har valgt.
men hvad ville i sige om det? må jeg høre jeres mening?
dec 2005
Følger: 44 Følgere: 40 Heste: 4 Emner: 22 Svar: 319
Men jeg ville måske tilgive den første gang han var utro, an på undskyldningen, men ALDRIG anden gang. . Vil også sige at han udnytter dig . . .
apr 2009
Følger: 263 Følgere: 254 Heste: 13 Emner: 157 Svar: 1.524
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Og det på trods af at vi bor sammen og ejer andelslejlighed sammen og har en del dyr sammen. Og det ved han udemærket godt + han ved at jeg ville tage hver og et af dyrene med mig (og dem elsker han til døde). Så han opfører sig pænt for han ved at den slags vil koste ham mig og dyrene.
Man lærer folk hvordan de skal behandle en. Og du er ved at lære din "kæreste" at det er ok at være dig utro.. Og det er det altså ikke uanset hvordan du vender og drejer den!
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 69 Svar: 1.668
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.428
hold dig fra ham, og ha lidt selv respekt
apr 2009
Følger: 263 Følgere: 254 Heste: 13 Emner: 157 Svar: 1.524
Elsker den her sætning
så kan jeg lige love dig for at han blev smidt ud hurtigere end han kunne nå at pakke en taske med underbukser!
Det er jo total godt sagt !
apr 2007
Følger: 82 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 545 Svar: 2.623
Men, mange mennesker, mange meninger, mange beslutninger.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.025
Men hvis det ikke er noget der vil kører dig ned når han kommer og fortæller det så vil jeg ikke mene der er noget galt i det.
Men hvis du ved du får det dårligt over han er sammen med andre så slut det, selvom det gør ondt og selvom han er så dejlig.
jan 2007
Følger: 125 Følgere: 111 Heste: 4 Emner: 533 Svar: 2.288
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.205
aaarggg har hørt alt for meget på stakkels piger som bliver udnyttet af mænd, frygtelige typer! De kan bare ikke rive sig løs, GØR DET! kom videre!!!!
Folk må tro jeg er sindsyg. men