{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Vil ikke aflevere min sadel tilbage! {{forumTopicSubject}}

Jeg havde i vinters en tilsynesladende rigtig flink dreng stående opstaldet i stalden. Han flyttede til Lyngby Tårbæk rideskole, og forinden han flyttede havde vi lige haft indbrud i stalden og han havde fåt stjålet sin sadel. Jeg lånte ham min gamle sadel i god tro om at jeg ville få den tilbage. Nu er der gået snart 3 måneder og jeg har stadig ikke fået den. Har tigget og bedt ham om at komme og aflevere den og hver gang siger han at han kommer med den i næse uge. (Det er forøvrigt heller ikke helt min sadel, men en jeg har lånt med henblik på køb).
Så igår siger han til mig at rideskoleejeren har taget den og ikke vil aflevere den tilbage til ham.
Jeg ringer så ud til Kate som ejer rideskolen og snakker med hende, og hun siger at hun ikke har rørt sadlen, og at hun har vidner på at han forleden dag da han flyttede fra rideskolen, gik op af vejen med den på armen. Jeg har fået tlf nr og det hele på dem som har set ham forlade stedet med sadlen.
Jeg ringede så til ham og sagde at jeg havde fået at vide at han selv har den og det benægter han fuldt ud.
Så nu må jeg rundt alle tænkelig stedet hvor den kan være, håber sådan at jeg finder den!
Grr jeg er så sur, har sgu ikke råd til at betale ejeren 500 kr for en sadel som jeg ikke længere har!

Et lille surt opstød herfra..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke aflevere min sadel tilbage!
  • #1   17. apr 2009 øhh jeg ville da gå til politiet og melde ham for tyveri, hvis han ikke omgående leverede sadlen tilbage.

• #2   17. apr 2009 Kan godt se det er rigtig træls. Virkeligt.

Men kan så heller ikke forstå at du har lånt en sadel ud, som du ikke selv ejer. smiley .

Du ved ikke hvor han bor eller lign.?

• #3   17. apr 2009 Ja men jeg orker ikke at få politiet til at hjælpe mig. De ville ikke hjælpe mig i sommers da vi havde indbrud. Vi fik stjålet for 7000 kr ca, og vi havde en stor mistanke til hvem der havde gjort det.
    LIgeledes ville de ikke hjælpe mig for en måned siden, da vores hegn var blevet klippet over og hestene var løs på vejene. Her vidste vi 100% hvem der havde gjort det og vi havde vidner på nogle der havde set hendes bil holde ude foran folden, meget mistænkeligt i ca 10 min..
    Jeg tror bare ikke at politiet gider at tage sig af sådan nogle småting, de har rigeligt at se til i forvejen

• #4   17. apr 2009 TLB: Jeg lånte til den til ham fordi at vi var super gode venner, jeg var 100% sikker på at han ike ville tage mig i røven og aftalen lød på at han skulle låne til til han fik sin nye sadel hjem, og der ville ikke gå meget mere end en uge. Jeg føler mig alt for godtroende, men hvordan skulle jeg vide at han ville snyde mig når vi var så gode venner smiley

• #5   17. apr 2009 Tjaaa hvor vi bor, tager de sig af sådanne småting.
    men jeg ville da ringe til ham der har taget sadlen og sige at du må se dig nødsaget til at melde ham, hvis han ikke avlevere den inden Søndag feks.
    Mon ikke det kan få ham op på dupperne.
    Ved ikke men var da værd at prøve.

• #6   17. apr 2009 Jeg er typen der stoler blindt på mine venner til det modsatte er bevist, men det kan man åbenbart ikke mere.

• #7   17. apr 2009 Linda: Ja det er da forsøget hver smiley

• #8   17. apr 2009 Nej desværre kan man ikke altid stole på dem man kalder sine venner.
    =0(

Hber du får den igen.

• #9   17. apr 2009 Tak :o)

Kommentér på:
Vil ikke aflevere min sadel tilbage!

Annonce