23. jun 2008 Følger: 72 Følgere: 68 Heste: 1 Emner: 25 Svar: 113
Sur i boks og på staldgang ? {{forumTopicSubject}}
Hej Alle dejlige Hg'er
Paddi som jeg hr haft i godt halvandet år nu, er begyndt og ligge øre inde i boksen, især hvis han kan se vi ikke har en godbid med han har altid været sur når det var fodretid og han havde fået en godbid, men det er der jo nogle heste der er. men vi bestemte at holde en pause med at give ham godbider især ude på staldgangen, og så fik han nogengange inde i boksen. men nu er jeg så begyndt igen, fordi jeg syntes det er hyggeligt og kan stå og nusse med sin pony, med nogle godbider, men det har så resultertet i nu når jeg kommer og jeg ikke har noget til ham, ligger han øre af mig og han går sin vej og er uindtrasertet ( staves) men så hvis nu han liver henne ved døren og så der kommer nogle andre tager han ørene frem igen, men så når de heller ikke har noget med, ligger han igen øre af mig. Jeg har prøvet bare og blive ståene og bare kigge surt på ham, men han er stadig meget meget sur, nogle der har nogle ideer, til hvordan jeg kan få et bånd til min pony som er bygget på kærlighed for det er det jeg virkelig gerne vil med min ridning, en pony som elsker når man kommer. jeg er blevet så såret over det, at jeg begyndte og græder over det igår, men Paddi er stadig en utrolig fantastisk pony, og lige så snart vi rider har han ørene fremme
men ville også bare gerne have en pony som er gald på staldgangen. undskyld det blev så langt, men håber virkelig i har nogle ideer
Knus Ida.
jun 2008
Følger: 72 Følgere: 68 Heste: 1 Emner: 25 Svar: 113
men mange tak, har bare prøvet alt syntes jeg, jeg har stået og hygget med ham ud af hans vindue og sådan
men vil bare ikke give op, for han betyder så ufattelig meget :o)
jun 2008
Følger: 72 Følgere: 68 Heste: 1 Emner: 25 Svar: 113
mange tak for dine fantastiske gode råd<3
Sur i boks og på staldgang ?