{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

kat kørt over... {{forumTopicSubject}}

puha... har lige fået et kæmpe chok..

sad og tænkte på at det var ved at være tiden til at jeg skulle ud og kalde på mine to dejlige katte, og rejser mig op, og ser en bil holde stille med lys på, ude på vejen...

jeg går ud for at kigge, og en mand er ovre ved min nabo, for at banke på og spørge om det er hans kat, han desværre lige har kørt over.
jeg får et mega sus i maven, og løber hen for at se om det er en af mine...

det er det heldigvis ikke, men desværre den pågældende nabo´s.

det er kun 6 mdr siden jeg selv fik en kørt over, han var bare blevet efterlade, ikke en gang lagt ind til siden, så det sidder stadig dybt i mig.
da mine katte er mine børn..

tror aldrig jeg lære at slappe helt af så længe jeg bor i dette hus...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat kørt over...
  • #1   31. mar 2009 hold katten inde så sker det ikke..

• #2   31. mar 2009 jeg bor i en lille by i jylland... nimtofte, lige ved djurssommerland, nej den er ikke specielt trafikeret, men den svinger, og vores katte løber over vejen og leger med hinanden...

jeg synes ikke jeg kan begynde at have dem inde, den store er to år og ham fik jeg da jeg boede ved min svigerfar ude på landet, og han ville slet ikke kunne trives som inde kat.
    da ham min anden kat blev kørt ned fik jeg en ny killing, fra internatet, han kommer kun ud når vi er hjemme, han er ikke den skabeste kniv i skuffen, så ham har jeg altid inde når jeg køre.. det passer ham fint, bare han kan komme ud en times tid og krudte af

• #3   31. mar 2009 Det er sgu synd t holde en kat indespærret.

-Da jeg ar til klubstævne i Aars d. 22. marts, oplvede jeg også en "overkørt" kat. Det var skrækkeligt. Det var en bil, som kørte forbi, der hvor vi holdte parkeret. Bilen trillede lige så stille forbi, fordi der var trafik. Den lød en virkelig underlig jamren fra bilen og da bilen begynder at bakke, fordi en anden begyndte at bakke ud, så så min mor ved det ene forhjul at der sad en græ kat fast ved forhujlet, og det var den, som sagde den underlige "maaw"-lyd. Og katten sad virkelig fast, og den var halvkvast og.. puha.. De fik den fri og en mand tog livet af den, for at den ikke skulle lide. Puha, det var virkelig en grim grim oplevelse :s

• #5   31. mar 2009 Marianne: man kan ikke bare begynde at holde katten inde, fordi man ikke vil risikere, at den bliver kørt over. det er da ligeså synd.

• #6   31. mar 2009 hvor synd smiley

vores kat blev kørt ned for snart to år siden, og husker det så tydeligt, den person der havde kørt den over var os bare kørt videre men katten var IKKE helt død, men en anden der kom forbi kørte så ind og vi ville så ha dyrlægen du og aflive den og fik vi os, men da vi kom der ud stod en eller anden underlig mand og sagde vi sku flytte os så ville han skyde den :S vildt ubehagelig oplevelse, fik han ik lov til, dyrlægen kom heldigvis kort efter og aflivede den, men det var os rigtig hårdt, havde haft hende i 10år smiley

Kommentér på:
kat kørt over...

Annonce