{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Rubi kørt over (kat) {{forumTopicSubject}}

D. 29/6- 2006
smiley Ja,,, så Skete det smiley Det var et fygteligt fund.. smiley
Stod i vores entre og skyllede en bluse, så hørte jeg en mis jamre sig, og tænkte bare "Rubi, du har jo ogs mad udenfor",, så blev han ved og tænkte at det lød anderledes end p.a.g. madmangel.. Så stak lige hovedet ud af døren, og så Rubi, vores Dejlige kat på 9 år ligge på en havehønne til en havestol.. FUCK mann.. Gik derud, og ku bare se der var blod ud over det hele.. Kaldte på min far så godt jeg ku, var helt mundlam... smiley

Stakkels Rubi.... , han var blevet påkørt af en bil, som har kvast han ene bagben totalt... smiley Der var ingen knogler tilbage, kun huden og poten hang der.. smiley Årg skat... <33 Er Så ked af at du skulle lide det sidet tid... Vi ringede til dyrelæge og kørte ud med ham, så han blev aflivet og fik Fred smiley

Men stakkel stakkels ham... Kan Slet ik ha de mennesker der påkører et dyr også bare kører videre... Han sku ha været død på stedet, det havde været bedst..! Stakkels Rubi... Årg', er ked af at han led smiley :'(

Hvil i Fred Søde,,, Hils Bonnie i himlen,... <33 Her er SÅ STILLE uden jer to... Hvorfor skal det være sådan smiley :'( smiley

Elker Dig <333 Husker Dig altid som udyret :')
(ligesom i skønheden og udyret) For nok var du Grim uden på skath, men du var noget af det sødeste, selvom du var en tam vildkat... Du har været meget igennem... Du fortjente Fred, - bare ikke sådan her... Undskyld ! Selvom jeg intet ku ha gjort...! Du fortjente det bare ikke på den måde her...

Elsker Dig <333 Glemmer dig ALRDIG, - du blir husket som MIN figther! <3333

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rubi kørt over (kat)
  • #1   29. jun 2006 arh hvor synd for dig har prøvet det masser af gange man tænker bare hvorfor lige min kat..

• #2   29. jun 2006 kan godt fostå dig.. men skal dette emene ikk være under off topic?

• #3   29. jun 2006 Åhh ha !
    Stakkels kat smiley
    De mennesker der bare køre videre uden at skænke den stakkels kat den mindste tanke, de skulle prøve det selv, skulle de.

• #4   29. jun 2006 Neej hvor synd ! Men nu har han da fred på de dejlige enge og leger sikkert tagfat med en eller anden sød lille hun-kat smiley

• #5   29. jun 2006 Tak alle sammen :')

Self er jeg ked af at han blev aflivet o ikke er her mere, MEN det jeg er mest ked af er at han led til det sidste..

og er skuffet over hvorfor man ik bare kan gå ud når man har ramt et dyr og tjekke om det er helt dødt...

Det havde jo været bedre hvis han var død på stedet...
    Ved godt det lyder barsk, men ellers sku ha jo bare ha haft et gog i nøden, så han var fri for han lidelser!!!!!!

• #6   29. jun 2006 Lea - jaa,, Folk burde sku ha samme behandling...
    Hvis et menneske blev skadet o manglede fra lårbenet af og ned, ville man jo ik bare la det ligge og sejle i sin egen (blod-) sø, ! Så sys det er skrækkeligt... ku aldrig drømme om at forlade et dyr jeg havde skadet ... ALDRIG! smiley - Sys sgu det er skuffende at folk tænker så lidt på dyrene...
    De er fandme ogs levende væsner.. og havde det ik været for at mennesker har en "klogere" hjerne eller hva det nu er vi har, så var det os selv der ville være spærret inde i et bur og dyrerne der hejsker over os...

Sys det er skrækkeligt . - er ved at besvimme ved tanken over de smerter man må ha haft.. Den ene ben ?
    Fårstår heller ik hvorfor blødningen var stoppet.. der løber jo en pulsåre ud i lårbenet... :') Det lidt mærkeligt, sys mig o min far... ellers havde han jo været død af blodmangel...

• #7   29. jun 2006 Årh smiley Hader sådan noget !!

smiley Rony og Jeg sender tanker til dig !

Han må hilse Sandokan oppe i himlen (min gamle hest) :')

• #8   29. jun 2006 Det er virkelig frygteligt når sådan noget sker...

Jeg har selv prøvet det nogle gange (alt for mange gange) men alligevel bliver jeg helt knus hver gang der sker...

Jeg siger hver gang til mig selv at nu vil jeg ikke have kat mere, men de er ikke til at undvære... Elsker jo dyr..
    Prøver også på at lade være med at knytte mig så meget til dem, men det kan man jo heller ikke...

Hvis nogen har lyst kan I se mine missere (både dem jeg har nu og dem jeg havde førhen) og læse nogle af deres tragiske historier her:

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=4082

• #9   30. jun 2006 uh føler så meget med dig smiley
    mistede selv min kat i fredags, den var blevet påkørt og heller ikke her havde personene kommet ind ogsagt noget :'/
    vi ved ikke hvor længe den havde ligget i vej kanten
    dens bagparti var total smadret ogden var gået i chok.
    og mens vi stod ude ved vejen kom der en mand forbi (politi??) somsagde hårdt og ufølsomt flyt jer så knalder jeg den, jeg var helt færdig græd og græd.
    den kat havde vi haft i 8-9år den betød ALT ! savner den så meget ! og føler virkelig med dig!
    vi fik dyrlægen til at komme og aflive den smiley

Kommentér på:
Rubi kørt over (kat)

Annonce