Åhh de tossede dyr! {{forumTopicSubject}}
Dette er et oplæg til histoier omkring alle de tossede dyr vi har haft/har.
Har I haft et dyr som bare havde en skrue løs? For det har jeg så afgjort hehe. Har haft 2 dyr i mit liv hvor det bare rasler lidt oveni!
Lille: Lille min kanin. Ah hun er skøn. Den mest kælne kanin jeg i mit liv har mødt. Men hun er uden tvivl en smule sindsyg haha. Hun har boet hos mig siden hun var baby og er aldrig blevet slået eller behandlet dårligt. Men hun har bare set sig gal på mine fødder! Jeg kan ikke gå rundt i lejilgheden når hun er ude (hvilket hun er ca. 6 timer om dagen) uden hjemmesko fordi hun har et mål i livet med at dræbe mine fødder! Hun jorder simpelthen i fuld fart ind i mine fødder og bider mig! Og kun mig! Hun kunne aldrig drømme om at gøre det samme ved min kæreste. Men når jeg først tager hende op er hun det blideste lille lam i verden. Ja det rasler vist lidt ovenpå hos hende haha. Dette er Lille: http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/2035164_l.jpg
Og så er der Kiki min ene kat (eller egentligt min mors kat). Hun har altid haft lidt en skrue løs. Hun "fanger" ting på væggen som ikke er der og laver i det hele taget mange sære ting. Hun er også altid blevet holdt lidt ude af sammenholdet med de andre katte (incl hendes mor), hvilket dyr jo gør når et medlem af "flokken" er en smule skør. Og hun vil gerne kæles, men ofte vil hun helst ik tættere på end at man lige præcis ikke kan nå hende. Og så render hun rundt og kalder på os hvis hun ikke kan finde os og så må man gå ud og sige "Kiki vi er lige her" til hende ellers holder hun ik op med at miave. Ja der rasler det vist også lidt...Kiki: http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/2035199_l.jpg
Hvad siger I? Har I også haft nogle dyr hvor I tænker, hmm de har vist glemt at spænde en skrue inde i hovedet på dig?
Ahh jeg elsker de tossede dyr. De har da i hvert fald personlighed haha
mar 2007
Følger: 114 Følgere: 133 Heste: 5 Svar: 6.549
(link fjernet)
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 1.767
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Den har ikke noget imod vand, så den ligger sig gerne tit i håndvasken på badeværelset og hvis man så tænder for vandhanen bliver en liggende - FLOT.
Udover det så har den endnu ikke fattet at den skal holde sig langt væk fra en han kat vi har, den bliver ved, stadig efter 2år med at snuse og lege med ham.
En anden ting den har er at den render ind og ud 15 gange om dagen. Først beder den om at blive lukket ud og derefter står den uden for og piver, dette foregår flere gange om dagen.
DUUH, man kan godt forstå vi nogen gange ikke kender den.
Åhh de tossede dyr!