251 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Jeres weekend :) Jeres weekend :)

- Hvordan ser den ud? smiley

I morgen, lørdag: Hente en veninde ved 10-tiden og ud til Palmira smiley Senere om eftermiddagen skal jeg til 18 års fødselsdag hos en gammel klassekammerat, som jeg ikke har set i laaaang tid xD

Søndag: Arbejde, Palmira (hvis jeg får tid - håber det), gæster og lektier smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres weekend :)
  • #1   20. mar 2009 Imorgen op kl 5:45 også til stævne i ikast ride Ulb-La
    Søndag: slappe af og ud og skridte Daisy, måske se genudsendelse af paradise xD?

• #2   20. mar 2009 Ride hesten og slappe af.

• #3   20. mar 2009 Puha - i morgen skal jeg på arbejde + åbne butikken klokken ni. Og derefter hjem og ordne bil ved mine forældre.

Søndag: hele dagen skal jeg til fødselsdag i Ebeltoft, så ingen ridning denne weekend smiley

• #4   20. mar 2009 Lørdag: Tidligt op (har staldvagt o.O ), ud til Mathulde ved 2-tiden, sove ved hende, spise karameller, chips og McDoooonalds-mad ( måske xb )

Søndag: Op på aasrk og se Mathuldes nye pruhest, hjem og hjælpe med at lukke heste ind, og prøve at springe på en af privatrytterenes hest.

• #5   20. mar 2009 lørdag = dele aviser ud VERDENS NEDERNSTE JOB! ..Og lede efter nyt job.. og ellers kede der hjemme og stene HG og Youtube xD.

S'øndag= ud til belisha og prøve en af de 3 araber der er der ude smiley som måske også blir min part :)..hehe smiley vi er kun 3 pers der ude så det er ret hygge der ude smiley glæder mig rigtig megey"!

• #6   20. mar 2009 Imorgen skal jeg op kl 8 ud til min storesøster og spise morgenmad, så ud til Asterix og når jeg kommer jeg fra Asterix skal jeg gøre mig klar til min Faster og Søsters føs'dag' ;D

Søndag skal jeg til fodbold med min far, lave lektier og slappe af... smiley

Kommentér på:
Jeres weekend :)

Annonce