{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

Fortæl om jeres weekend! {{forumTopicSubject}}

Har i haft en god weekend? smiley
-Og hvad har i brugt den på?:-)

Jeg har:
Lavet ridebane herhjemme! (juhuu vabler!)
Været med min veninde på arbejde (Grissefarm, mega sjovt!)
Været til gammel elevfest på den gamle efterskole
Været til åbenthus på Kinnerup, brugt alt for mange penge!
Lavet en tegning til en nær veninde, af hendes 3 himmelheste smiley

Puha... Men her er resultatet af tegningen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortæl om jeres weekend!
  • #1   15. sep 2013 Fredag
    - Først introfest på min handelsskole
    - Derefter i byen (hvor min bror også var)

Lørdag
    - Sportsdag på min gamle efterskole HELE dagen

Søndag
    - Barnedåb laaangt væk..
    - Longere hesten (som er halt -.-)
    - Engelsk aflevering

Og jeg er stadigvæk i søvnunderskud!!!

• #2   15. sep 2013 Sarah
    Det da også skønt smiley

• #3   15. sep 2013 Laura
    Puha, du er vist overtræt smiley haha

• #4   15. sep 2013 hmm den har været lidt arh til tider

startede med i fredags hvor jeg glemte hvilken tid jeg skulle være til rideundervisning
    så skulle min mor og jeg passe hund om aftnen (kæmpe hund str lille/mellem shetlænder) det var hyggeligt (den skulle hjem ved en 00 tiden)

lørdag havde jeg glemt hvilken tidspunkt jeg skulle være i stalden så vi kunne komme til tika hestigval stress men vi kom til at stå i kø og være de første smiley
    fik købt noget dejligt udstyr smiley

søndag lige ud og snakke med hunde ejer og fortælle hvordan det gik
    efter det så ville jeg lige ud i tika igen for at finde nogle hvide ridebukser så jeg kan få nogle lyserøde (jeg troede de havde åben til hestigval da de plejer at have det 2 dage) men nå der var lukket
    så skulle jeg ud og prøve udstyret fra hestigval på lille pony og hun så bare så godt ud med alt det nye

så skulle jeg ride ponygames med en rideveninde det var rigtig hyggeligt

• #5   15. sep 2013 Været på rustur hele weekend. Været fuld faktisk siden fredag, er i mega søvnunderskud. Har hygget og festet med min nye klasse smiley

• #6   15. sep 2013 Min weekend har bare stået i hyggens tegn.
    Har haft en hormonforstyrret-hingstegal-stædig-sur pony, så ridning har der ikke været det store af, udover lige i dag smiley

• #7   15. sep 2013 Ina
    Din hukommelse er vist ikke så god hva ;-)?

• Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 445
    #8   15. sep 2013 Jeg har været til pædagogisk weekend med mit arbejde og har haft en fantastisk tur med de fedeste oplevelser - har været på jagt, vandret, plukket bær, lært at skyde med riffel, lavet en bunke tværfagligt samarbejde og generelt kommet til at lære min vidunderlige kollegaer bedre at kende - yay smiley

• #9   15. sep 2013 Katt

hmm jo men jeg har det med at jeg skal have faste møde tider og hvis der bare lige bliver en lille ændring en enkelt gang så er jeg helt smadret den næste måneds tid

og når en ting er blevet smadret så bliver andet også smadret

• #10   15. sep 2013 Jeg har brugt hele weekenden på at stå i cafeteriet på Maarum rideklub, imens vi holdte klubmesterskab i spring og dressur smiley Samtidig har jeg hjulpen en af pony pigerne med opvarmning, baner, opbakning osv osv (: Fik også hjulpet et par af de andre ryttere, samt fortalt en masse små børn at de ikke skal straffe hesten, bare fordi at de ikke selv kan ride...-.-

Idag nåede jeg så også lige at ride mit eget hestedyr, og 'fejre' at vi har 6 måneders dag, idag :b

• #11   15. sep 2013 Startet DM i military smiley

På en skøjtebane af en terrænbane! Puha det var slemt efter en hel nats regn smiley

Og har endda hjelmkameravideo! http://www.hestegalleri.dk/video/staevner_og_loeb/324069-helmetcam___dm_for_kat_ii___sofie__greyhound

• #12   15. sep 2013 Kørte lørdag Morgen til jyderup med Champ til en veninde hvor vi har redet sammen og hygge hele wekkenden:D

• #13   15. sep 2013 Fredag
    Være sammen med min veninde, hvor vi skulle spise hos hendes mormor og morfar, sammen med resten af familien. Virkeligt hyggeligt, det er som om det er min egen familie - bare meget bedre<3

Om aftnen, da vi kom hjem blev vi sat af hos min far(1km væk fra hendes hus) hvor vi fodrede kaniner og hyggede lidt med dem.
    Vi gik en omvej på nogle kilometer hjem, for bare at snakke med folk over mobilen, da der er nogle drengeproblemer(dem man troede der aldrig kunne komme til at ske for en selv-.-')

Lørdag
    Shopping med veninden!!:D
    Inviterede hende ud at spise, virkelig lækkert og hyggeligt<3
    Så ellers bare hjem og snakke.

Søndag
    Blev hentet hos min veninde over middag, hvor jeg så skulle hjem og holde fødselsdag smiley

- hyggelig weekend, trods problemer

• #14   15. sep 2013 Tog ned til min far, men han blev småsyg og måtte ligge i sengen det meste af tiden... så sad jeg ellers og spillede computerspil smiley og stenede Hestegalleri smiley
    Og så ... idag har jeg været hentet en bareback pad! Glæder mig totalt meget til at prøve den på Krumme i morgen ..

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
    #15   15. sep 2013 Jeg var i tivoli i fredags til fysikdage for gymnasier, hvor jeg mødtes bagefter med min veninde og tog hjem til hende og sov. Lørdag fik jeg lavet nogle afleveringer, men ellers ikke det store. Fik dog endelig lokket min mor op på Focus igen, hvilket er ret stort. smiley

Ellers er jeg bare blevet voldtaget af min halsbetændelse/forkølelse eller hvad det nu er resten af weekenden. smiley

• #17   15. sep 2013 Fredag: Aktivitetsdag med klassen, hjem og skrive engelsk aflevering, ud til hypperne + ride den ene, pakke bil og trailer til lørdag og så hjemmeaften med mutti (det er IKKE tit det sker at jeg ikke skal noget en fredag aften :b)..

Lørdag: Tidligt op og ud og læsse ponyer for derefter at køre til Tika Hestival, ride opvisning til Hestival og derefter hjem igen, så skulle der laves VØ aflevering, derefter ud og køre gocart med en flok venner og som afslutning på aftenen arbejde på Barracuda Esbjerg hele natten, et diskotek i Esbjerg hvor jeg arbejder som fotograf. smiley

Søndag: Møde på arbejde i Ny Form på Fanø kl. 10:00 - 18:00, hjem og lave IT aflevering og nu (endelig) SOVE! smiley Godnat folkens. (Y)

• #18   15. sep 2013 Fredag
    Sovet ud efter natarbejde og derefter vasket hest.

Lørdag
    Op og ud i stalden for at køre til stævne.
    LD1 til 66% og nr 4
    LF spring for hest på 2'er. Fejlfrie og med hurtigste tid.
    http://youtu.be/o_maNM1tHyM
    Bagefter forbi hallen for at hjælpe med opsætning til hundeudstiling søndag. Kom lige til pizza.

Søndag
    Sov for længe, så kom først da udstillingen var godt i gang og dermed ikke noget at lave før til sidst.

Nu vil jeg skynde mig at få sovet inden arbejde i morgen tidlig

• #19   15. sep 2013 Fredag:
    Arbejde i tre timer, hvilket var fint nok, og derefter sad jeg og skrev med min kæreste der var til DGS møde i København - og DGS Sjælland manglede et logo, så det designede jeg lige - dem han viste det til kunne godt lide det, og det kunne bestyrelsen af DGS også, så nu skal det bare lige vises til et DGS Sjælland møde, eller sådan noget - og han regner med at det bliver valgt, så det er bare super sejt! smiley
    Ellers lavede jeg en gallaplakat til en plakatkonkurrence på mit gymnasium, hvor man kan vinde to billetter til festen smiley

Lørdag:
    Jeg burde have lavet en heeeel masse ting, mend et skete bare ikke smiley Var på biblioteket og finde bøger til en AT opgave jeg skal skrive i næste uge (Rend mig langt væk AT! :O), og så gik jeg en lang tur med min mor, og så ellers ikke så meget smiley

Søndag:
    Jeg var nede og træne, og fik løbet 1,5 km smiley Det lyder ikke af meget, men jeg har anstrengelsesastma, knæskade og jeg er bare dårlig til at løbe, så det var en sejr for mig at løbe "så langt", fordi det er kun sket en gang før smiley
    Derefter var jeg til pigehygge med pigerne fra min klasse, hvor vi fik hjemmelavet pizza og en virkelig god chokoladekage! smiley

• #20   16. sep 2013 Jeg har været til Rødkildes fødselsdag (en årlig fest mit gymnasie holder, altid skide hyggeligt) fredag aften..

Torsdag tæller også lige med, for jeg skulle først møde klokken 11 fredag, og DET er weekend-like! Torsdag aften tøsehyggede jeg med to af verdens dejligeste piger, og så spiste vi ude på tortilla-flats og opførte os møg akavet smiley

Lørdag var jeg produktiv med kæresten, hvor vi fik lavet 2 afleveringer, hygget, hjulpet min yngste søster med matematik. Hun har nu lært hvordan orden ser ud på computeren, og hun har i sinde at ligge sin opgave foran på sit bord lige så snart timen begynder så alle kan se hvor flot og ordenlig den er! smiley Det er sødt ^^¨
    Først blev der dog lige gået tur i pisse regnvejr med hundene og købt slik i den lokale brugs, til både vovser og mennesker smiley

Søndag har bare været ren afslapning. Jeg tog mig lige en lille interval-løbetur (hunden skulle nødigt dø mere end mig) på 4 km cirka, men har ellers bare læst og hygget, samt lige lavet de sidste detaljer på afleveringerne ^^

• #21   16. sep 2013 Jeg har været på hyttetur med min klasse, til begravelse og lavet lektier..

• #22   16. sep 2013 Fredag
    Fotograferet min veninde og hendes hyp.

Lørdag
    Fejret min morfars fødselsdag.

Søndag
    Lavet samfundsfag aflevering og muget løsdriften ud..

Kommentér på:
Fortæl om jeres weekend!

Annonce