{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Opereres igen igen igen :( {{forumTopicSubject}}

Halløj HG..

Som mange nok ved, så er jeg jo blevet opereret mange gange i mit venstre øje for nethindeløsning. Der er gået 3 måneder siden sidst jeg blev opereret og det betyder så at jeg var til øjenlægen i dag.
Jeg får at vide at stort set lige efter dimision i 9. klasse skal jeg opereres - og desuden så har jeg også grå stær som skal ordnes.
Den nye operation som er efter dimisionen tager det mig nogle uger at komme over - det er lige min sommerferie det går ud over smiley

Den grå stær skal laves i starten af efterskoleåret. Så jeg går glip af noget efterskole også smiley

Og det værste er også at det tager så lang tid for mit øje at blive normalt igen fordi de har åbnet det så mange gange. Der er jo en helt masse ar derinde osv. Og hvis jeg begynder på efterskole med et spasser-øje bliver jeg fandme ked af det.

Og hvad med Magic!? Min underviser er flyttet fra gården fordi os HMS-folk ikke har det godt med ejeren derude. Jeg vil helst ikke lade ham stå på efterskolen mens jeg ligger derhjemme med grå stær. Og hvad skal jeg gøre med Magic ved den operation efter dimisionen!? De andre ude på gården kan jo ikke motionere ham da jeg ikke rider "normalt".

Det var lige en masse lort jeg fik lukket ud der.

-Moe (som er en anelse fortvivlet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opereres igen igen igen :(
Kommentér på:
Opereres igen igen igen :(

Annonce