{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

opereres.. {{forumTopicSubject}}

Så skal min hest opereres på fredag, sidst på formiddagen. efter det skal hun have nogle ugers fri. Det bliver okay at holde nogle ugers fri, da jeg har knoklet siden i sommers med hende, men jeg glæder mig også allerede til geroptræningen igen. Nå, men jeg havde bare lyst til at dele det med jer (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opereres..
  • #1   14. nov 2007 Hva skal hun opereres for? :]

• #3   14. nov 2007 Der er ikke sket noget.. Hun har sådan en underlig bule ved næseboret, som hun har haft siden hun blev født. Ikke noget der irritere hende eller noget, men da den sidder ved næseboret kan den godt blokere en lille bitte smule for vejrtrækningen i den side, og dyrlægen synes den skulle fjernes på et tidspunkt, og da jeg begynder med stævnerne til næste år, ville vi godt have ordnet det inden.
    Hun har også godt af en lille pause nu efter sommerens strabasser, så vi blev enige om at det var meget fint nu .. (:

• #4   14. nov 2007 TrustNo1 :
    Mange tak .(: ja, det håber jeg bestemt også(:
    Man kan jo egentlig godt kalde det lidt en skønhedsoperation (o; haha ..

• #5   14. nov 2007 Ihh, Hvor sødt.
    Håber det går godt me genoptræningen bagefter smiley

• #6   14. nov 2007 Team TØRK (Camilla ) J:

Håber jeg bestemt også . hun behøver ikke være i den periode hun lige har været igennem i flere måneder, igen (: Den har da givet mig en masse benkræfter, men det har satme også været hårdt (; Så jeg håber stærkt på at hun ikke begynder forfra med den, da vi næsten er ude af den nu (o:

• #7   14. nov 2007 Ja, det er ikke den helt store operation vi skal igang med (:

• #8   14. nov 2007 <b>Stine Niebuhr .</b>
    Arg, Det lyder ikk helt sjovt, håber oz på dine vejne at det går godt, og det blir nogenlunde nemt :b Den er jo stadig unghest smiley

• #9   14. nov 2007 Heh (; Min venindes hest havde også engang n byld dér (: den blev dog bare smurt med noget pencilinnoget, og så blev det fint igen (:

• #10   14. nov 2007 Team TØRK (Camilla ) J:

Det er det (: og når jeg kommer fra pony til hest, så jeg ikke har den super gode balance, så syntes hun i en lidt lang periode at det var sjovt og prøve mig af HELE tiden. og det fik jeg da ikke en bedre balance af ! (:
    Men hun er sådan nogenlunde ovre det,. og min balance er også blevet meget fin nu (: Så bare hun ikke begynder på det igen (:

• #11   14. nov 2007 <b>Stine Niebuhr .</b>
    Ihh :b Kender det alt for godt, i startet da jeg havde Macqui sku ha prøve mig af hele tiden :b Og mener virkelig hele tiden. Var sku tæt på at opgive Ö
    Men er glad for jeg ikk gjorde det,
    Nu går han som han skal, og alt køre bar for tiden smiley

• #12   14. nov 2007 Det har jeg også været tæt på flere gange. virkelig sådan rigtig tæt på. Men jeg er begydt at "kunne se lyset", så det er vidst ved at være ovre ;p haha ..

• #13   14. nov 2007 Det var da rart :b De kan sku være nogle dumme "krikker" :b Men alligevel kan de ikk undværes smiley

• #14   14. nov 2007 Haha (; Ja det kan de squ (: Jeg havde jo ikke haft hende så længe, men i starten var hun bare så nem . og det var virkelig virkelig nem. allerede første gang hun blev redet gik hun automatisk til biddet (: Min træner har tilredet mange heste, så hun gjorde jo også noget for det, men det var da først da hun selv begyndte at søge ned, hun gjorde det. for det var alligevel nogen af de første gange der var rytter. Men efter noget tid, da Charlene var rejst og sådan, blev hun bare sygt besværlig. og så var hun bare det til for et par uger siden . men så fandt vi en taktik, og nu går det bare super (:
    Ja, selvom jeg kun har haft hende siden sidst i juni kan jeg squ ikke undvære hende (:

• #15   14. nov 2007 Hehe :b
    Det samme me Macqui, Da jeg prøvede ham, var han bar så let, men da jeg så fik ham skulle jeg først vænne mig til teknikken, og det to evigheder (Dvs. det tog 2 år at lære ham at kende, ) :b

• #16   14. nov 2007 heh (:

• #17   16. nov 2007 Så blev hun opereret i formiddags. Mor og jeg var selvfølgelig til stede, sammen med ejeren nede på Holstdam (der hvor jeg står) og 3 dyrlæger. De kom kl. 10.30 og kørte igen 11.30, så det gik rimelig hurtigt. Det gik super, og hun fik syet det fint sammen igen. Hun vågnede meget hurtigt fra bedøvlesen igen og hyggede sig med Castana inde i stalden bagefter. I morgen får vi igen besøg af dyrlæge. dog kun en enkelt der. Så skal dyrlægen lige have bedømt om hun må komme på fold, hvor længe hun skal stå stille o.a.
    Men det gik i hvertfald rigtig fint, og vi ser frem til en genoptræning om 2-3 uger. (:

Kommentér på:
opereres..

Annonce