{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Fra træls og kedelig dag til mega god {{forumTopicSubject}}

Man piakser ud af sengen, fordi man tror man har sovet for længe - er færdig i SÅ god tid, at man sætter sig til at se "Karlsson på taget" - bliver igen forsinket, men når dog bussen. Opdager at man har glemt håndklædet - man skal have svømning, og man kan ikke svømme -.-
Går pinligt hen til svømmelæren - som man ikke kender "Thorsten... Jeg kan ikke svømme" og får kommentaren "Overhovedet ikke?" Næh... Jeg kan egentlig ikke engang flyde xD
I skolen er læren så syg, og man får vikar - en gang larm, man prøver at finde ud af at købe gace til vores læres 60års fødselsdag, men det eneste man hører er "Køb en vodka" "Smøger!" DoH -.- !
Man orker ikke at tage ned til hesten, så hun får en velfortjent fridag... (Her vender det så)
Jeg åbner computeren- har fået en henvendelse omkring alternatvi træning - en dame der bor 3 km fra mig, er interesseret i at træne mig og Flicka - både fra jorden og bidløs ridning - tror i lige jeg var glad ?! + Jeg bliver ringet op fra Munkholm zoo - de vil gerne have mig til samtale omkring sommerjob på søndag 8D ! ++ Skal være sammen med de tre dejligste tøser i aften, spille wee og æde slik smiley !
Pludselig blev det alligevel en god dag haha - også selvom jeg ikke kan svømme XD !

Hvordan har din dag så været ? smiley
Knus F&F

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra træls og kedelig dag til mega god
Kommentér på:
Fra træls og kedelig dag til mega god

Annonce