{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

blev hun fornærmet ? {{forumTopicSubject}}

og givenfald hvorfor?

Igår ringede en meget forvirret ung dame, ca på min egn alder, hun har det problem at hun har trænet sin hest bidløst hvilket var gået meget godt, men nu var den begyndte at stejle og endda stejle så voldsomt så den en gang var faldet bagover med hende, så nu var hun bange for at ride på den, hun havde hørt for nogle andre at jeg tog problem heste i pleje, og om jeg ville havde hendes i nogle måneder, hun skulle nok betale opstaldningen.
Jeg fortalte hende meget pænt at jeg aldrig havde taget problemheste i pleje i, og jeg ihvertfald ikek ville havde andres problemheste i min varetægt, de eneste "problemheste" jeg havde haft var nogle jeg selv havde haft halvpart på eller ejer.
Jeg fortalte hende videre at jeg ikke følte at jeg erfaringen eller modet til at begynde at lege med problemheste, som hun jo selv kaldte det, jeg mener selv ikke at der findes problemheste, men misforstået heste.

Hvorefter hun svare: når ja, men hvis du ikke vil hjælpe folk der virkelig spørger om hjælp, og du vælger at lyve om din erfaring så kan jeg jo godt se at der ikke er meget at komme efter hos dig.
Og så lagde hun på.

Undskyld men hvad var det lige jeg gjorte galt siden hun blev sådan ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blev hun fornærmet ?
Kommentér på:
blev hun fornærmet ?

Annonce