{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Nær blevet smidt ud af stalden {{forumTopicSubject}}

Puha igår var en rigtig rigtig hård dag. Min mor havde lige hjulpe mig med at hente spåner og vi kommer kørende ud til stalden. Da vi næsten er ved lågen opdager vi at hele fronten af hegnet ud mod vejen ligger ned. En af hestene står længere oppe af grusvejen og mine to var heldigvis så fornuftige at blive på deres fold.
Der står 15 mennesker og er helt oppe at køre og kommer så i snak med min udlejers datter som siger at hendes mor er på vej derned.

Da moren (frk søko som vi kalder hende) kommer var det første hun sagde "det her gider jeg simpelthen ikke finde mig i", hun hilser ikke eller noget. Hun stinker af spiritus på 2 meters afstand og kan næsten ikke stå på sine ben. Jeg prøvede at forklar hende at der højst sandsynligt har været en hest som er blevet bange for noget og derfor brudt gennem hegnet og så forræller damen mig, som overhovedet ikke har en skid forstand på heste, at heste ikke bare bryder ud af folden, det er en fysisk umulighed, det sker hverken hvis de er bange eller ved et tilfælde , så det var da nok den dårligste undskyldning hun længe havde hørt. Ved ikke om hun regnede med at jeg selv har været ude og vælte hegnet og sat hesten ud på vejen??
Hun fortsætter så med, at næste gang der er en hest løs fra mine folde så ryger jeg ud, for det ligger tæt på Klausdalsbrovej og ring 4, så hun gider ikke have at hestene bliver kørt ned eller er skyld i en ulykke det er simpelthen for farligt. Det er så også forståeligt nok, men overhovedet ikke hendes problem hvis det sker, da det er mig, min hest og mine penge det vil komme til at gå ud over.
Er bare så gal!! Det er ikke skide skægt at stå med sine heste i en stald og vide at man kan blive smidt ud imorgen i tilfælde af at en hest igen er brudt ud af folden! Jeg kan jo ligesom ikke holde opsyn med dem 24 timer i døgnet, jeg sørger bare for at hegnet er i orden med stød og hvidt hegn så det kan ses. Synes I ikke hun er en lille smule uretfærdig??

Måtte lige ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nær blevet smidt ud af stalden
Kommentér på:
Nær blevet smidt ud af stalden

Annonce