{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Er det så svært? {{forumTopicSubject}}

Her kl. 5 skulle min søster have holdt fødselsdagsfest eller dem fra klassen skulle bare komme og spise.
Der kommer en kl. kvart over også dukker der ikke rigtigt flere op.

Det skal siges at kun 3 have meldt afbud ud af 15.
Min søster går desuden i 4klasse og bliver 12, klassen er sammen lagt med 5 fordi det er en friskole.

Når, men der var ellers dækket op og lavet slik poser til mange flere folk.
Min mor ringer så til min søsters veninde fra en anden skole og spørger om hun ikke godt kan komme.
Hun kommer så, så var de 3 inkl. min søster.

Der sidder jeg så bare og får dårlig mavefornemmelse.
For det minder mig SÅ meget om da jeg gik i 3 - 6klasse, ingen gad mig, blev ikke inviteret og hvis jeg inviterede nogen dukkede de ikke op, så det stoppede jeg med.

Men hvor svært kan det være at ringe eller sige til min lillesøster i skolen at man ikke kommer, så hun ikke får det dårlig over det kun kommer en og at min mor har lavet mad til 12 styk?

Det var så også dråben for min mor, for samme skete sidste år - så nu får alle en seddel med hjem på mandag til forældrene.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det så svært?
  • #1   19. feb 2009 ej det er sguda skide synd for hende :(.

• #2   19. feb 2009 O M G !
    f*ck sådan nogle mennesker smiley
    seriøst det der, det kan man f*nmde ikk tillade sig ! (undskyld sproget)
    arrrhg kan blive så sur, også selvom jeg ikke ANER hvem din søster er smiley

• #3   19. feb 2009 ejjjj, det var da dråbent, sikke nogle skod unger !!!!

• #4   19. feb 2009 Tjae, det kan man åbenbart.
    Fatter det virkelig heller ikke - men okay, det virkelig også i den alder børn er værst ang. mobning efter min erfaring :/.
    Og min søster som flyttede skole sammen med mig pga. mobning, hun bliver i det mindste ikke mobbet så meget direkte mere - men det der, det ser jeg sq stadig som mobning.

• #5   19. feb 2009 orm, det skete også for mig :s

Nu invitere jeg slet ikke nogle fra min klasse, gider den sådan set heller ikke så det går lige op xD

Men hvor er det syndt for din lillesøster :s kender virkelig den føelse

• #6   19. feb 2009 FotoBumzen© -Grisen&Bumzen =) . - det holdt jeg også med da jeg gik i min gamle klasse, så kender virkelig også følelsen ;s

• #7   19. feb 2009 jeg havde 1 veninde helt op til 4 klasse smiley

• #8   19. feb 2009 Team Junior . - Jeg havde 2 jeg snakkede med og var sammen med, fra 0 - 6 klasse, men i 6klasse stak de så begge mig i ryggen og skred over til de populære.

• #9   19. feb 2009 Jeg har prøvet det samme også . og blev bare så ked af det hvert år .
    Så kom min far med den super fede ide , at jeg ku jo vælge 3 veninder efter helt eget valg (så ikke kun fra klassen)
    også ku vi tage ud og spise , og tag i biffen bag efter , eller noget andet .
    Det sys jeg jo var mega fedt , så det gjorde jeg til min 11års fødselsdag , og jeg havde det virkelig sjovt , men HOV hvem blev pludselig interessant ? det gjorde jeg , men nææh nej året efter gjorde jeg det samme igen , og derefter blev jeg så sprugt om hvorfor jeg ikke holdte fødselsdag for hele klassen , så tog jeg mod til mig og fortalte dem sandheden , og derefter forstod min klasse det så heldigvis .

Det er en god måde at ignorer de andre på og få en rigtig hyggelig fødselsdag , med sine bedste veninder smiley også bliver man ikke skuffet smiley

• #10   19. feb 2009 ¨˜°º•¤ Canabis ¤•º°˜¨ . - det gjorde jeg også i stedet, tog dem med ud og shoppe eller sådan i stedet.
    Men min søster vil jo meget gerne være in blandt de andre, og det forstår jeg godt, for det vil man - man stræber efter de andre accept.

• #11   19. feb 2009 Hold fast hvor er det syndt for hende :´(

Ja det kan sq ikke være så svært, bare at sige et par ord.
    PÅ min skole plejer vi at gøre sådan, at vi venter at få et svar om man kan komme eller ikke kan.
    Og så er den en dato på hvornår man senest kan svare man kan komme fx 2 dage inden fødselsdagen.
    Og hvis man intet høre for bestemte personer ringer man hjem til dem. Det gør at de jo er nød til at komme med en svar og hvis de siger de kan og ikke komme hænger de jo på "Hvorfor kom du ikke?"

Men stort Tillykke til din lillesøster værtfald, og håber da ivært fald det blev en god fødselsdag aligvel smiley

• #12   19. feb 2009 ej hvor er de dumme.
    det kan man da bare ikk ?

• #13   19. feb 2009 Ja det ved jeg . men den eneste måde hun kan fange deres interesse er faktisk ved at ignore dem .
    Det er virkelig så synd for de børn/unge der går igennem det .
    Det ødelægger hele enes skole tid osv .
    Hold kæft jeg sys det er synd for din søster .
    Har en kusine der har prøvet det samme , bare MEGET værre .,
    Hendes klasse kammerater var virkelig grove , og der var ingen der tog det alvorligt , så gjorde jeg det .

Men støt din søster , og se om du ikke kan få hende til at indse at den eneste måde hun kan fange de andres interesse er ved at lade som om hun er ligeglad .
    Jeg kæmpede siden anden klasse men jeg fik også de andres opmærksomhed , men først i 7 klasse .
    håber virkelig det blir bedre med din søster

varme tanker her fra

• #14   19. feb 2009 ja jeg forstår ikke hvorfor deres forældre kan være så ligeglade.. det er i sidste ende dem der lader deres børn blive hjemme

• #15   19. feb 2009
    Mathilde KH ~ Flicka min dejlige skid smiley . - Min mor spurgte også min søster om hun skulle ringe rundt til forældrene, men det ville hun ikke ha'.

¨˜°º•¤ Canabis ¤•º°˜¨ . - Tror hellere jeg vil lade min søster holde fødselsdag med nogle veninder så eller slet ingen.
    For man opnår jo alligevel ikke deres accept ved at de bare vil med til fødselsdagen, den dur ikke når man bliver ældre - der kan man holde nok så store fester men i enden handler det om folks accept.

Janni *Shakespeare* H - det fatter jeg virkelig heller ikke.

• #16   19. feb 2009 eeej, hvor surt ! smiley

• #17   19. feb 2009 Mener ikke til forældrene : )
    Men til børnene der skal med, og så spørger på en sød måde om de kan komme ^^

• #18   19. feb 2009 send et brev hjem til forældrene, så børnene ikk smider dem ud! for så ender det bare med forældrene ikk ser det og derfor ikk kan gøre noget ved det!

• #19   19. feb 2009 Ej, hvor er det trist, at nogen mennesker er sådan. Virkelig synd for din lillesøster. Du må hilse hende og ønske hende god fødselsdag fra mig (:

Kommentér på:
Er det så svært?

Annonce