{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

hestens værn {{forumTopicSubject}}

jeg skriver dette indlæg for at advare alle heste ejer

sidste år i september fik vi besøg af hestens værn pga at vi skulle ha en tynd hest og ja det er ingen hemlighed vi havde en tynd hest og grunden til at hun var tynd var at hendes føl havde malket hende godt og grundig (hendes føl er claus).
vi beder om at få en repport fra dem og det får vi så ,men til vores store overaskelse ser vi de har krydset noget af som de slet ikke ved om findes,de har sat kryds i nej med at vi ikke fører log bog og det gør vi og ikke nok med det så har han skrevet der var 2 heste mere der var tynde og anmenelsen lød på en .
nå vi hører så ikke mere fra dem ,men den 22/1-09 kommer hestens værn dyrlæge(herning dyrlæge)og spørger om han må se hestene ,i første omgang siger jeg nej men så står han og truer mig med at vi bliver meldt til politiet.
nå men så får han lov til at se hestene og de står alle sammen nede ved læ skuret og jeg siger til dyrlægen han kan gå ned ved hegnet ved læskuret sder kan han se dem.
og det gør han så men så spørger han om han må gå ind til dem og jeg siger nej til at det må han ikke da de står tæt på så han ikke kunne undgå at se dem,så går der ikke lang tid så spørger han mig om han må ta nogen billeder der fik han at vide det måtte han ikke.
jeg siger så til ham at nu havde han set hestene og ber han om at forlade vores grund,og det gør han så.
nå så den 23/1-09 ringer jeg til hestens værn og siger det med dyrlægen og spørger jeg dem om sagen er afsluttet da siger de nej det er den ikke da dyrlægen havde givet en tilbage melding om at han ikke havde fået lov til at se hestene,så bliver jeg sku sur og ringer til den dyrlæge og efter flere opkald får jeg fat i ham og spørger ham om han ikke havde fået lov til at se hestene.
han siger til mig at det havde han fået lov til så siger jeg til ham hvorfor hestens værn så siger det modsatte så kommer det fra ham ingen kommentar.
nå så ringer jeg til hestens værn og siger at jeg havde snakket med deres dyrlægen og han havde sagt til mig at han havde fået lov til at se hestene,hestens værn vil slet ikke høre på hvad jeg siger men til slut spørger jeg dem hvem der er fuld af løgn .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hestens værn
Kommentér på:
hestens værn

Annonce