{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støt hestens værn.
  • #2   29. okt 2009 hestens værn skal boykottes
    lad være med at støøtte dem


  • #3   29. okt 2009 Betina: Hvoffor?

  • #4   29. okt 2009 Hvorfor skal hestens værn boykottes? det forstår jeg ikke smiley

  • #5   29. okt 2009 fordi dem de kommer ud til de bliver bare svinet til af dem de truer med det ene og det andet og er så fræk overfor folk når man ringer ind og spøger hvad anmeldesen lyder på og hvis de ikke gider snakke med folk knalder de røret på

  • #6   29. okt 2009 Er desværre ked af og sige det, men jeg må give Betina ret.
    Idéen med hestens værn er god nok, men det er bare ikke ret tit de gider gøre noget ved tingene, hvis man laver en anmeldelse.

    Feks. min hoppe Hideaway, der hvor hun kom fra havde dyrene det forfærdeligt!! Så efter jeg havde købt og betalt hende, og fået hende flyttet, meldte vi manden til hestens værn. De var osse ude og kigge, og sagde at det ikke så godt ud, og mere blev der ikke gjort ved det!!?

    Så gik vi til en dyrlæge som vi kender rimelig godt, og han fik dem så gjort opmærksomme på problemet, hvorefter de fik ham til at aflive 3 (ud af 21!!!!!) heste.
    Jeg har ikke hørt noget til det siden, selvom de lovede at holde kontakt.
    (i kan læse lidt om Hideaways historie på hendes profil.)

    Men tænk sig at der skulle en dyrlæge til at åbne deres øjne!! Hvis de ikke selv er i stand til at se at dyrene lider, burde de finde sig noget andet at lave!!!


  • #7   29. okt 2009 Skal lige tilføjes at det var en gammel mand på næsten 70 år der havde så mange heste, og at han ikke engang kunne passe den hund han har!!
    Og han havde kun hestene for penges skyld, da han er hestehandler, og er fuldstændig ligeglad med dyrenes ve og vel.

    Sådanne mennesker skulle fratages retten til at have dyr overhovedet!!


  • #9   29. okt 2009 Elizabeth:
    Ja jeg har godt hørt gode historier om dem, det er ikke dårligt det hele.
    Selv har jeg desværre kun haft dårlige erfaringer. Har osse hørt at dem der er her i området ikke virker særlig interesserede i det de laver....


  • #11   29. okt 2009 kristine j
    tak det er dejligt at høre der er andre der ikke gir noget for hestens værn


  • #12   29. okt 2009 Elizabeth:
    Ja det har du nok ret i... Er bare så frustrerende at der findes sådanne mennesker!!!!
    Kender du ham??? Det må jeg høre mere om!! (o:


Kommentér på:
Støt hestens værn.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce