Når man så gerne vil, men ikke kan? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg synes at jeg trænger til at få lidt ud. Håber i vil lytte.
Kender i det når der er noget man virkelig inderligt vil, men bare ikke kan komme til? Jeg havde i går onsdag købt dette kamera som lød eminent. Jeg var simpelthen ved at sprænge af glæde- det er så ikke særlig godt. I hvert fald slet ikke så godt som jeg skal opgradere til.
Jeg vil så gerne fotografere og jeg ELSKER det. Jeg gør alt for et godt billede og vil simpelthen så gerne have et godt kamera. Jeg kan fotografere i timevis og er simpelthen i mit es når jeg fotografere. Jeg har desværre et mindre godt kamera og nu to... Jeg vil så gerne have et godt kamera. Canon eller nikon, men det kan jeg bare ikke få. Jeg har ikke et fritidsjob eller noget jeg kan sælge- økonomisk i familien har vi slet slet ikke råd til sådan et kamera.
Det er bare en kæmpe sten i min mave fordi jeg så inderligt gerne vil, men slet ikke kan komme til det. Det er virkelig hårdt.
Har i prøvet noget lignende og hvordan kom i over det?
feb 2008
Følger: 212 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 710 Svar: 3.897
Jeg har lige købt et Nikond40 kamera til 2000 kr
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
Du må bare få dig et fritids job, that's it.
Jeg har selv prøvet noget ala det, også derfor jeg fik mig et job.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
okt 2005
Følger: 88 Følgere: 100 Heste: 3 Emner: 457 Svar: 2.107
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
Jeg skal ud og have et job nu fordi jeg vil have en hest mere,
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
Afroditte; Uha måtte det bare være mig.
Sandie; Jeg har købt det af en privat.
dec 2006
Følger: 50 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 281 Svar: 1.520
Men når man fotografere handler det ik altid om at have et supert godt kamera, det handler også om at fange de speciel øjeblikke og hvordan tingene er placeret i billedet, fx var der engang en mand der tog et billede af en kæmpe flok sorte-brune heste , hvor der kun var én hvid hest blandt dem. en flok vild heste..
dine billeder i dine fotoalbums er da gode ! Men prøv noget nyt dit eget ! Så afhænger det ik altid af kameraet
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
Göbpe: Det ved jeg, smiler. Jeg fanger tit de gode øjeblikke og alt det halløj dertil. Jeg ville derfor ønske at jeg havde et kamera til mit niveau i og med at jeg selv mener jeg er en god fotograf (ikke lige mine albums) men mangler kameraet.
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
på alle mulige måder
jeg har også inderligt ønsket mig et kamera, og en dag siger min mor for sjov " ej , se - et nikon D60 kamera til lidt over 400 i bilka!"
og jeg glor og glor, og spørger om jeg ikke godt må købe det !
min mor siger så " er de ikke billigere på nettet, og der finder jeg et , som er billigere
så nu sidder jeg med et Nikon D60 , så mangler jeg bare et bedre objektiv
jan 2006
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 208 Svar: 2.487
mener du ikke 4000 (: ?
Når man så gerne vil, men ikke kan?