{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Når man bare er Så træt.. {{forumTopicSubject}}

Hej igen igen.
Hvad ville I gøre..?
Jeg står op kl 5.15. Man -fre. Og senest kl 6.15. Lørdag søndag. Jeg plejer at gå i seng kl 21.30. Jeg har dog på det sidste ikke kunne falde i søvn, og så sovet dårligt.. Jeg kan nogle dage finde på at tage en lur.. Men det resulterer i at jeg ikke falder så hurtigt i søvn om aftenen. Så det har jeg ikke gjort de sidste par dage for at kunne falde i søvn.. Noget der ikke har gået så godt.. Og nu er jeg bare SÅ træt.. Hvad bør jeg gøre?

Mvh den meget trætte TT

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man bare er Så træt..
  • #1   28. maj 2015 Har du uro i kroppen? da det ofte er et tegn på magnesium mangel.
    Ellers tænker jeg D-vitamin tilskud kan have en god effekt smiley
    Har du prøvet med powernap? Hvor du maks. hviler i 10-15 min.

• #5   28. maj 2015 En god måde at slappe af er at gøre udåndingen dobblt så lang som indåndingen, og så bare trække vejret stille og roligt, for dette sænker nemlig hjerterytmen. Man behøver ikke holde vejret smiley

Hilsen dykkerpigen, som efter en del øvelse kan sænke hjerterytmen på kommando så hun nu kan holde vejret endnu længere end før smiley

• #7   28. maj 2015 Jeg faldt i fælden og tog en lur da jeg ikke har sovet godt på to netter og ikke sovet i løbet af dagen heller. Kunne ikke være til smiley ja jeg spiser kød men også meget grønt. Og er aktiv hver dag smiley

Mvh TT der skal forsøge at ikke falde i fælden igen

• #8   31. maj 2015 Jeg ved godt det lyder meget mærkeligt, men prøv at stå på hovedet et lille stykke tid. Det er ikke nødvendigt at strække benene, du kan også bare gøre det op af en mur, men ofte så hjælper det faktisk rigtig meget

• #9   31. maj 2015 Ok smiley og ja det lyder mærkeligt smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Når man bare er Så træt..

Annonce