{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Jeg forbeholder mig min ret!! {{forumTopicSubject}}

For jeg lever i et frit land! Er andre ikke enige i mine holdninger og udtalelser, så acceptere jeg det. MEN jeg vil ha lov til at ha mine egne meninger og udtrykke det jeg SELV føler er rigtigt! Kan en klog person modargumentere FORNUFTIGT og med gode holdbare argumenter, så er jeg da klar på at indrømme en fejl. Men hvis argumentet IKKE er andet end tom luft, så gider jeg simpelthen ikke spild tid på det!! og jeg forbeholder mig min RET til at ha den holdning... Så kære med HG'er. Er i uenige og vil diskutere de ting jeg siger, så er det helt oki... MEN gør det i enten en debat tråd (som den her)eller privat brev. Jeg er lidt træt af at "nogen" vil tag min RET fra mig.
Jeg ved ikke om jeg er den eneste der får de der kommentare: Det kan du da ikke tillade dig, eller, det kan du da ikke sig med mere.
JO JEG KAN!! Og medmindre der er bedre argumenter end det der, så lad mig ha mine holdninger, så lader jeg andre ha deres! Ganske fair synes jeg egentlig. Jeg har ikke noget imod at blive spurgt; "Kan det nu os være rigtigt det du siger? For hvis man ser sådan her på det, så virker det ikke rigtigt..." FAIR. lad os starte en lille snak... selv de klogeste kan vel tag fejl, meeeeen... der skal altså være kød på benet ellers er det altså en tynd suppe der blir kogt!

hmm... ja det hjalp smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg forbeholder mig min ret!!
Kommentér på:
Jeg forbeholder mig min ret!!

Annonce