{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Nye lege. {{forumTopicSubject}}

Nye lege.

Denne gange skal vi også have en skønhedskonkurrence. Men kun en for heste og en for ponyer. Og måden det kommer til at foregå er lidt anderledes end tidligere.

Der kommer til at være 4 ponypuljer og 4 hestepuljer. Så vil de to første fra de 4 ponypuljer gå videre til en finale runde(hvis der er mere end 32 tilmeldte vil der komme en ekstrapulje). Herefter vil den smukkeste pony blive kåret. Det samme bliver gjort hos hestene. Hvis der er stor opbakning, vil der også komme en 3. Og sidste omgang hvor de 3 bedste ponyer kæmper mod de 3 bedste heste.

OBS: De to bedste ponyer og heste fra sommerløgenes skønhedskonkurrencer er også kvalificeret til finalen om at blive smukkeste hest/pony, og derfor skal disse IKKE tilmeldes i skønhedskonkurrencen.

Denne konkurrence kaldes Skønhedskonkurrencen.

Når du tilmelder dig i denne konkurrence er det vigtigt at gøre følgende.

- Mailens overskrift SKAL være: Skønhedskonkurrence (Hest/Pony)

- Du må kun tilmelde et billede pr. hest/pony

- Du må max tilmelde 2 ponyer og to heste, eller kun 3 heste/ponyer.

- Der SKAL være et link med til hestens profil på HG.

- Billedets navn skal se således ud: ditnavnhestensnavn.jpg, ellers kan jeg ikke bruge billedet. Er du i tvivl om hvordan du gør det, så send en besked til mig.

- Billeder der er størrer end 700x700 pixel forbeholder jeg mig ret til at ændre, og jeg kan ikke garantere for at billedet vil se ud som oprindeligt


<b>Fotokonkurrence</b>

Vi skal selvfølgelig også have en fotokonkurrence. Denne gang er der fyrrere kategorier end sidst.

<i>Bedste Billede af hest med rytter

Bedste billede af hest uden rytter

Bedste billede af andet dyr</i>

De 3 bedste billeder i hver kategori går videre til en finale, sammen med vinderne af sommerløgenes mesterfotografskonkurrencer, dvs. man ikke må melde billeder til hvis de allerede har vundet en konkurrence!

Når du tilmelder dig i denne konkurrence er det vigtigt at gøre følgende.

- At du max tilmelder 5 billeder i hver kategori!

- At mailens overskrift fx skal være Fotokonkurrence: Bedste billede af hest uden rytter

- Billedets navn skal være ditnavnkategori.jpg, eller kan jeg ikke bruge billedet!

- At du selv har taget billedet!

- Billeder der er størrer end 700x700 pixel forbeholder jeg mig ret til at ændre, og jeg kan ikke garantere for at billedet vil se ud som oprindeligt


<b>Forfatterspire</b>

Denne konkurrence skal nok blive sjov, og er kommet til verden pga. et forslag jeg fik fra Dorthe.

Forfatterne får frie tøjler, næsten da. For at undgå snyd, er der visse ting som historien skal indeholde.
Det er flg.

- Hovedpersonen skal hedde Cecilie

- Der skal være noget med en bil

- Stranden skal være med i historien.

- Der skal være noget med heste

Ellers er det frie tøjler. Historien må dog ikke fylde mere end en side skrevet med str. 12 og 1½ linjeafstand.

Når du tilmelder dig i denne konkurrence er det vigtigt at gøre følgende.

- E-mailens overskrift skal være Forfatterspire


<b>Kloge Åge part II</b>

Selvfølgelig skal der være en kloge åge konkurrence til, og her er reglerne de samme som tidligere.

Der vil hver dag komme et nyt spørgsmål, og for hvert rigtig svar, vil man få et point. Der er også spørgsmål med flere svarmuligheder. Hvis der fx er 3 rigtig svar og man gætter de to, så får man 2 point.

Når du svarer i denne konkurrence er det VIGTIGT at du gør følgende
- Kalder overskriften i din mail: Kloge Åge
- At du medsender BÅDE navn og link til din brugerfil HVER GANG
- At du inden svaret har spørgsmålet inde.

Det var konkurrencerne for den nye omgang lege.

Konkurrencerne vil blive skudt i gang hurtigst muligt efter sommerlegene.

<b>Tilmeldingsskema/ skønhedskonkurrence</b>

<i>Dit navn:

Link til bruger på HG:

Hestens Navn:

Link til hest:</i>

<b>Tilmeldingskema fotokonkurrence</b>
<i>Dit Navn:

Link til bruger på HG:

Tilmelder billede i kategorierne:</i>

<b>Tilmeldingsskema Forfatterspire</b>
<i>Dit navn:

Link til bruger:

Historie:</i>

OBS: Det er vigtigt at der i samme mail ikke sendes tilmelding til fx skønhedskonkurrencen og fotokonkurrencen.

Sidste tilmelding: 10/8-05

Tilmeldinger sendes til camillakikkenborg@yahoo.dk



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye lege.
Kommentér på:
Nye lege.

Annonce