Tog kørte nær mand over! {{forumTopicSubject}}
Det er utroligt hvad folk kan finde på..
Hele min årgang har idag været i Esbjerg, for at se nogen forskellige ting og vi var så ca 13 elever der kørte med toget hjem omkring halv fem..
Lidt efter vi er kørt fra Esbjerg siger han i højtaleren, noget med at han har snakket med nogen folk i telefonen og vejret var stille, ingen forsinkede toge og sådan, så vi kunne regne med en rolig tur langs Vestkysten. Så nævner han nogen tider for hvornår han regner med at være i de forskellige byer.
Mellem Varde og Varde Nord station hugger chaufføren pludselig nødbremsen i og vi sidder bare der: Øhm?
Han stopper så helt op, beder i højtalerne alle om at blive siddene, oget halv minut efter kommer han styrtende ud fra styrrummet (vi sad helt oppe foran der] med en orange refleksvest i hånden og løber ned mod den anden ende af toget. Og så sad vi bare der og begyndte ellers at snakke.. Hvad fanden skete der??
Chafføren der havde ellers pjattet lidt med os inden han satte sig ind for at køre, flink mand og sådan..
Vi sidder der et godt stykke tid og veeeenter. Så kommer han gående op ad gangen igen, og ser helt lettet ud.
"Der er en der alligevel skal hjem at fejre jul," siger han så og vi sidder der: FORTÆÆÆL!
Han siger så at han nok skal fortælle i højtalerne, men det var altså en mand der havde været ude at lufte sin hund. PÅ SKINNERNE!!! Idiot. Nå, men chaufføren sætter sig ind og informerer om hvad der er sket. Og så sidder han derinde og snakker i telefon bagefter, han skulle jo rapportere hvad der var sket, og om han godt kunne klare at køre videre, og imens sidder han og tørrer sveden af panden. Der var så en ekstra chaffør med, som overtog i Tistrup, hvor vi sad og ventede et kvarterrs tid, fordi vi skulle vente på et tog fra Skjern pga. frsinkelsen.. Og så kommer ham chaufføren ud og snakker lidt med os + deres "stamkunder" som sad på sæderne på den modsatte side af gangen end os.
"Det var så den rolige, hyggelige tur langs Vestkysten. Det skulle bare have været en hyggelig tur, jeg havde lige åbnet for nogen pebernødder og en sodavand. Og så kommer han vadende der!" siger han og begynder at høre folk ad hvorvidt de skulle videre eller ikke, for vi var jo meget forsinkede..
<b>Jeg kan <i>virkelig</i> blive forarget over hvad nogen mennesker kan finde på!</b>
Hvem hulen i luften går rundt med deres hund på skinnerne når det er så mørkt og bare generelt?? Jeg sad der ogblev helt gal, det er sku da os synd for chaufføren! Han fortalte også at han bare havde siddet derinde og ventet på bumpet når han ramte, for han kunne jo ikke gøre andet end at bremse og håbe på det bedste,
Det viser sig så også at manden løb væk derfra med det samme, så han har jo haft dårlig samvittighed..
Undskyld det blev så langt, men jeg skulle bare ud med nogen frustrationer xD
jun 2006
Følger: 56 Følgere: 54 Heste: 7 Emner: 59 Svar: 219
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 828
det ligesom når folk lader deres hunde løbe ukontrolleret rundt... jeg blev på et tidspunkt for godt og væld 1 år siden... jeg kørte på cykel, hunden fik mig væltet.. hvor er jeg dog glad for at der var en landmand ude på marken..
men det er virkeligt træls hvad folk kan finde på... mig og en ven, eller min brors ven,.... vil du have hele historien)
ja?
okay
..
det er 2 år siden, min bror og hans ven kørte rundt ude på marken og min bror skulle til badminton, vennen ville ikke med, og fik lov at blive hjemme hos mig og min mor.. vi besluttede at køre videre ude på markerne men først skulle vi over vejen, vi køre så med fuld drøn og af mark siden, hvem sider så der lige der hvor jeg køre?
det gør sgu en eller anden nede fra byen!
lige midt i sporet på en PRIVAT mark!
hvis jeg ikke havde set ham havde jeg kørt ham over... han skyndte sig at løbe da vi stoppede, idiot, man kan da se når nogen kommer kørende.!
men mennesker er altså lidt skøre...
aug 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 250 Svar: 4.332
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
Hvor åndsavagt.
aug 2006
Følger: 110 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 2.009
Ja, det er sku noget lort :L Men nu er der i hvert fald en mindre der lufter hund der!
Det værste var egentlig bagefter, jeg sad sådan lidt, hver gang toget kom med mærkelig lyd: FUCK! Er det nødbremsen igen?! Og da vi holdte der kunne jeg se påmin ene veninde hun var ved at panikke, fordi vi iikke vidste en skid..
jan 2008
Følger: 116 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 53 Svar: 1.320
aug 2006
Følger: 110 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 2.009
Det sad jeg også og sagde bagefter, men man skal sku også tænke på chaufføren!
For ja, det var da hans egen skyld, men egentlig ville dte ikke gå ud over HAM!
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 57
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Tog kørte nær mand over!