{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Sælge eller ikke? {{forumTopicSubject}}

ved ikke lige hvad jeg skal bruge indlægget her til, da jeg selv kender mit svar, men vil gerne høre hvad i havde gjort?

Det hele startede med jeg købte DRØMME hestEN sidst i august måned, jeg var det lykkeligste menneske på jorden og troede at nu skulle alt bare være perfekt, fordi det gik godt på hjemme fronten med familen og nu havde jeg endelig købt den hest jeg havde kikket på siden febuar, Vi kørte så op til mors den 10 oktober altså 5 dage efter min fødselsdag og det gik alt sammen stadigvæk bare super godt, jeg fik hesten hjem og havde nu hele efterårs ferien med hende, Wee jeg var sååh glad, men så begyndte problemerne, jeg slog op med kæresten, jeg blev uvenner med alle mine venner, mine karakter dallede helt ekstemt, og på hjemmefronten var der ikke EN dag hvor vi ikke skændtes eller var uvenner, der var et pænt stykke tid hvor jeg sådan se levede mit eget liv, Lavede mit eget mad, passede selv hesten jeg ordnet ALT helt selv, men det blev for meget for mig en dag og jeg prøvede selvmord. jeg havde opgivet alt håbet, følte jeg havde råbt om hjælp på ALLE måder, og lige lidt hjalp det, mor levede sit eget liv ved hendes computer og lille bror ved tvet, følte ALT var kastet på mig og jeg kun fik negative ting at vide lag på lag på lag, "heldivis" skrev jeg til min reserve mor og fortalte hende hvad jeg havde gjort og hun ringede sp vider til min mor og fik mig stoppet, men igen, jeg fik bare skæld ud over hvor jeg kunne gøre sådan noget og der var igen hjælp at hente, jeg snakkede så med flere ude fra hesten af om det og de hjalp mig lidt, dagene gik vider og jeg kom så til psykolog, hun sagde bare jeg skulle bruge min til på hesten og HG fordi det var der jeg følte mig tryk, og havde det godt. det er jo fint nok, så kan jeg jo bare lukke mig endnu mere ude fra verden af. Nå men så begyndte tingene er være okay igen og jeg bagyndte at tænke frem af og på fremtiden. MEEEEN Så kom vores penge krise, min mor er arbejds løs og lever foran sin computer. så hun har ikke råd til bil, husleje, mad, tøj eller hest, hun bruger ALLE de penge hun for fra fagforeningen på CIGARETTER.. Og nu ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre, da jeg kom hjem ude fra hesten i går stod vores udlejer og sagde han ville smide os ud og vi ville få 3 dage til at finde et nyt hjem hvis han ikke fik de penge MEGET snart,, Og nu kommer mit problem, syntes i jeg skal sælge MIN hes jeg har købt for MINE penge så jeg kan give min mor pengene og krydse finger for hunikke bruger dem på cigaretter og tøj?

Ved godt der ingen der gider læse det, men jeg skulle bare ud med noget af det jeg har i hovedet for tiden:'/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælge eller ikke?
Kommentér på:
Sælge eller ikke?

Annonce