326 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

R** dag idag -.- R** dag idag -.-

jae nu får i det hele xD
dagen starter med at jeg ´tager i skole,, fint nok d; nåe men så finder mine veninder på at jeg skal have nummeret på en eller anden dreng jeg SLET ikke kender o.O
nåe men så slæber de ham heeele vejen op i klassen og jeg sidder bare ? what! =( nåe men så får han på en eller anden måde mit nummer..! og jeg taber min mobil nede i aulaen lige før det ringer ind, og kommer for sent til fysik hvor vi selvfølgelig skal have prøve... havde forberedt mig, men glemt alt om det o.O nåe men så efter biologi, skal jeg hjem og synes allerede dagen var slem nok da jeg opdagede at min mobil ikke var i tasken! ! o.O så skal mig og pip ned på kontoret og spørge om der er blevet indleveret en mobil..og det ender så med at vi snakker med viceinspektøren i 20 minutter, og hun kommer med alt muligt om at man skal passe på sine ting og blah blah.. nåe men 7 min over 15, 27 min efter vi fik fri, så må vi eeendelig gå! og så regner det så pissemeget, at vi venter indtil klokken 20 minutter over (det regner ligeså meget) og vi beslutter at køre.. pip bor 500 meter væk, og jeg! 3 km! -.- grr... nåe ja og så kommer jeg hjem og kommer i tan´ke om at jeg skal ud med aviser!!! grrrrrr..... oog 10 minutter over fire finder jeg min mobil i et hul i tasken!! det er til at blive skør af!! smiley
det regner forresten også på hele avisturen 8( '
nå men jeg fandt da min mobil,,, og har allermest bare lige nu lyst til at gå i seng før der sker flere ulykker x(

XD

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R** dag idag -.-
Kommentér på:
R** dag idag -.-

Annonce