{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
161 visninger | Oprettet:

Uheldig uge x'( {{forumTopicSubject}}

Først var jeg til travtræning op til et løb... Så røg jeg sq af den PIS sulky xD Og så henne i skolen på en lang gang.................... Hvor der var døre ind til lokaler.. så gik jeg helt inde ved væggen og SMASK ... Blec der lige smækket en dør op i hovedet og på min arm. .så jeg har en BLÅ arm.. smiley Typisk... Og så faldt jeg sq af hesten i går.. og så i fysik timen ringede min mobil.. xS TYPISK.. Jeg kan næsten ikke bruge min stakkel´s højre arm.. da det er den der er gået ud over -.-' TYPISK..

Andre som har haft en dårlig uge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uheldig uge x'(
  • #2   6. nov 2008 Arg lyder ikke godt, og det er ikke en gang fredag O:

Well, jeg er bare derhjemme i denne her uge for at komme mig over en øjeoperation jeg fik i mandags. Min uge er egentlig heller ikke den bedste. Må ikke lave noget, skal bare ligge i min lille seng ):

• #3   6. nov 2008 Hehe. Kan godt sige jer at jeg blir nervøs her inden ret længe.. Da jeg skal have en vacc. mod livmoder xD og så efter skal jeg prøve og ride kalssik dressur xD Haha... Så .. ja... xD og så skal jeg til kolding på lørdag og så om søndagen skal jeg til klubstævne..

Kan i se alle ulykkerne foran jer xD?

• #4   6. nov 2008 Jeg har haft en god uge smiley
    Massere aflyste timer smiley Og fri i går pga OD smiley Og en pony der er super gående.. hva mere kan man forlange smiley ? Sku da lige være sol og sommer smiley

Kommentér på:
Uheldig uge x'(

Annonce