Er jeg bare uheldig? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Jeg har været sååå MEGET i gennem...
Jeg blev nød til at flytte fra en gård der hedder Dalgaarden til en anden som ikke rigtig hedder noget, ude på den gård uden navn, skulle jeg ride på en ung hest lige efter jeg havde sagt min part op ude ved Dalgaarden pga. at min kiroprakter sagde jeg skulle stoppe ridenning fordi det ødelage min ryg.....så ca. en uge sener siger han at det ikke var det alligevel!
Da jeg så kommer ud til den gård uden navn går det ikke super godt, Lilja (min x-part) blev voldsom syg så kunne jeg ikke ride hende mere, hun blev også rigtig voldsom syg lidt efter på en helt anden måde.... så der red jeg hende ikke i en mådens tid... Da hun så var klar igen, gik hun vikelig dårligt! Hun passede og Töltede når hun skulle trave, det var rigtig skidt.
Så gik der ikke længe før jeg fik afvide at hun skulle gang sættes og det ville koste MANGE penge så hende ejer vidste ikke helt om jeg kunne ride hende igen.... og følte ikke jeg kunne vente 4 måneder og så får afvide at jeg ikke kunne ride hende alligevel Så måtte jeg tilbage til Dalgaarden igen!!
Så nu virker det hele helt rodet rundt!
Og føler jeg har misted lysten til at ride.....
Håber det bliver godt igen
Kh. Nanna
feb 2010
Følger: 32 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 315
feb 2009
Følger: 47 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 194
jul 2008
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 501 Svar: 7.252
jun 2011
Følger: 86 Følgere: 82 Heste: 2 Emner: 303 Svar: 3.198
Og ja det har været meget strressende
Men der er kommet lidt mere ro på den nu
aug 2005
Følger: 60 Følgere: 67 Heste: 5 Emner: 47 Svar: 397
Prøv at se det fra den lyse side, din kiropraktor gave "grønt lys" for at du kunne ride igen. Det der ville have været rigtig surt var hvis du aldrig måtte ride igen. Så nu er det jo op til dig om du vil holde en pause eller bare komme "op på hesten" igen
jun 2011
Følger: 86 Følgere: 82 Heste: 2 Emner: 303 Svar: 3.198
Men glæder mig til at kommen en lille tur ud på min måske nye part, men det er først efter 1 månedes undervisning
Er jeg bare uheldig?