{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Er jeg bare uheldig? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Jeg har været sååå MEGET i gennem...
Jeg blev nød til at flytte fra en gård der hedder Dalgaarden til en anden som ikke rigtig hedder noget, ude på den gård uden navn, skulle jeg ride på en ung hest lige efter jeg havde sagt min part op ude ved Dalgaarden pga. at min kiroprakter sagde jeg skulle stoppe ridenning fordi det ødelage min ryg.....så ca. en uge sener siger han at det ikke var det alligevel!
Da jeg så kommer ud til den gård uden navn går det ikke super godt, Lilja (min x-part) blev voldsom syg så kunne jeg ikke ride hende mere, hun blev også rigtig voldsom syg lidt efter på en helt anden måde.... så der red jeg hende ikke i en mådens tid... Da hun så var klar igen, gik hun vikelig dårligt! Hun passede og Töltede når hun skulle trave, det var rigtig skidt.
Så gik der ikke længe før jeg fik afvide at hun skulle gang sættes og det ville koste MANGE penge så hende ejer vidste ikke helt om jeg kunne ride hende igen.... og følte ikke jeg kunne vente 4 måneder og så får afvide at jeg ikke kunne ride hende alligevel smiley Så måtte jeg tilbage til Dalgaarden igen!!
Så nu virker det hele helt rodet rundt!
Og føler jeg har misted lysten til at ride..... smiley
Håber det bliver godt igen smiley

Kh. Nanna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg bare uheldig?
Kommentér på:
Er jeg bare uheldig?

Annonce