{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Jeg kan jo ikke sige nej, stakkels kat {{forumTopicSubject}}

Der var en kat ude i stalden, den har vist altid været lidt ensom.. Den blev jaget af katte og den hund de har derude.. Og havde ingen respekt for hestene

I forgårs var den desværre så uheldig at blive trådt på af en hest.. Hun haltede.. I går var det bedre, men hun haltede stadig..

MEN jeg har i går taget hende med hjem (efter jeg fik manden overtalt), og skal bl.a. have hende til dyrlæge, have givet hende orme- og loppekur..

Hun har fået lidt godt at spise, drikke og en kattebakke. Hun ligger på en mdras og spinder og ælter madrassen. Vi har 3 andre katte, men hun har her i starten fået et rum, så hun lige vænner sig til det hele inden hun kommer ud til de andre 3.

Men hun trænger til et bad! Nu har jeg aldrig haft bhov for at bade vores katte, men kan jeg bare købe noget katteshampo og så bade hende i det?

Åhh nej, jeg ved jo godt jeg ikke kan redde hele verden, men jeg håber da jeg kan gøre lidt godt for denne lille mis..

Jeg har lavet et fotoalbum med nogle billeder af hende smiley

Mvh Moni


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg kan jo ikke sige nej, stakkels kat
  • #1   20. okt 2008 ååååh dejligt den lille misser har fået et godt hjem :D?.. hihi smiley altså det er vel lidt ligesom med hunde, noget hundeshampoo og så bare i bad?.. tror det er det samme ved katte? (:

  • #2   20. okt 2008 Hvor godt (:

    lige da jeg så billedet af den troede jeg det var min kat.

    den løb væk sammen med dens 2 søskene som killing, og har været væk næsten 2 år nu.

    Men så så jeg jo lige at du boede jylland og jeg er fra sjælland, så det er vidst lidt umuligt ;D


  • #3   20. okt 2008 når du skal bade katten, skal du for alt i verden IKKE få vand i hovedet af den..
    sæben skal være egnet til katte, da de ikke kan tåle de stoffer der er i menneskesæbe...

    ellers skal du skylle katten i håndvarmt vand først, og så sæbe pelsen ind, så skyller du det af, og du skal huske at skylle rigtig godt, der må ikke side nogen sæberester i pelsen.. når du er sikker på at alle sæberester er ude, så tørre du kattens pels godt.. og hvis det er en semi/langhåret kat så kan du evt. føntørre pelsen (med lav varme, så du ikke forbrænder katten)


  • #4   20. okt 2008 når du sæber katten ind, skal du gøre sådan som du gør når du selv vasker hår... (massere sæben ind i pelsen)

  • #5   20. okt 2008 Nååårh hvor synd smiley
    beholde du den ikke? smiley


  • #6   20. okt 2008 Nåå hvor syndt, godt den har fået et godt hjem nu ^^
    Jeg tro bare du kan købe noget katte shampoo og så i bad.
    Men husk at holde hende varm efter og tør hende helt smiley


  • #7   20. okt 2008 skal lige siges at det er sådan jeg vasker mine katte, og de er semilanghåret, og langhåres katte alle sammen.. og det er min dyrlæge der har fortalt mig at det er den bedste måde at vaske dem på....

Kommentér på:
Jeg kan jo ikke sige nej, stakkels kat

Annonce