Hvorfor er de så besværlige?- Drenge {{forumTopicSubject}}
for 3 uger siden begyndte jeg så at skrive men en gammel ven jeg ikke har set i tre år fordi hans eks kæreste kaldte mig en helt masse ting og sådan.. Mig og Daniel har skrevet rigtig godt sammen de seneste tre uger også selv om vi har det sjovt sammen når vi skriver og sådan er vi blevet enige om det ikke skal være mere mellem os end venner da jeg simpelthen ikke er klar til en kæreste endnu. det er helt okay og alt det der. vi havde så aftalt vi skulle være sammen i løbet af den her uge fordi det er så langtid siden var har set hinanden. De første tre dage havde han ikke råd. fair nok. Torsdag skulle han hjælpe sin onkel. og fredag blev jeg kaldt på arbejde. og så havde vi faktisk aftalt i dag fordi så kunne han sove her til i morgen.fint nok og jeg har glædet mig og alt det der. Igår begyndte han så at trække på det og sådan så jeg spurgte om der var noget i vejen, har skrev så at han skulle til familie tam tam kl 18.00 i aften, men han ville komme bagefter..Fint. og nu her i dag skriver han. ejj det bliver nok lidt sent i aften. så skrev jeg kommer du så ikke. Så svarede han Neeej det gjorde han ikke.
nøøj hvor blev jeg ked af det, for har savnet ham helt vildt og er så glad for ham fordi han har hjulpet mig rigtig meget den seneste uge. så nu sider jeg helt ALENE hjemme og tænker på hvorfor drenge ikke bare kan sig tingene med det samme i stedet for at trække den.
Undskyld det blev lang, indvikler og trist. :'/
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 776
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 5 Emner: 27 Svar: 1.355
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
Camilla. Ja må jeg vil prøve