287 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

en dårlig dag :'/ en dårlig dag :'/

kender I det, hvor man har en dårlig dag? En dag hvor alting bare går skævt for en?

Jeg har to veninder, den ene bor på en gård ret langt væk fra os. Det var så meningen at mig og den anden veninde skulle derud og sove idag, og ride på to af deres heste. Vi skulle tage bus og tog derud (;

MEN, allerede fra morgenstunden af, gik det bare galt! Vågnede en time for sent, så måtte skynde mig at pakke mine ting osv.
Kom så i tanke om at jeg havde glemt min ridehjelm ude hos min egen pony, så måtte køre hen og hente den først (tager ca. 10-15 min. at cykle derud).
Jeg kom så ud af døren, men ligesom jeg satte mig op på cyklen, begyndte det at ØSE ned, så jeg blev virkelig PLASKvåd, allerede efter de første 5 min.
Nå, jeg kom op på stationen, men mit klippekort var blevet gennemblødt efter at have ligget i min lomme, så da jeg forsøgte at klippe knækkede det simpelthen s: og jeg havde ingen penge. Den bus vi skulle med fra frederikssund station kører kun én gang i timen, så hvis jeg ikke steg på det rigtige tog, så måtte vi vente i en time.
Jeg bestemte mig så for at køre sort de første to stationer, og så køre med på min venindes kort, når hun steg på. Dumt? JA!
Men det kan være lige meget, for jeg fandt så ud af at imens jeg havde stået og kæmpet med det skide klippekort, så var toget sgu kørt -.-
Og som om det ikke var nok, kom jeg lige til at tabe posen hvor jeg havde min computer, så den har fået en "hudafskrabning" i hjørnet.

Min far tilbød så at køre mig derud, og så sku min veninde ta tog og bus - men toget var lidt forsinket, så self. kørte bussen -.- så hun blev nød til at ta toget tilbage til veksø, og så tage toget til frederikssund igen en halv time senere s:

Nøøj hvor har jeg egentlig mest af alt lyst til at aflyse, og lægge mig ned under dynen igen - for sidst jeg havde sådan en dag styrtede jeg med en hest, og forvredede mit knæ, og for et par år siden brækkede min veninde ryggen, på en af mine dårlige dage smiley men det bliver sikkert meget hyggeligt, hvis man ser bort fra at det er pisse koldt og det regner -.-

Tror I på sådan noget?
Var I blevet hjemme?

d:

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
en dårlig dag :'/

Annonce