715 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

En virkelig dårlig dag... En virkelig dårlig dag...

Ja dagen starter nu godt men slutter trist...

KL: 11.00 ca fik jeg solgt min skønhed til en sød familie og turen hjem til de nye ejer gik fint og de er rigtig glade for hende og hun var rigtig dygtig til at gå i trailer og havde hvis stået rimlig pænt (siger de nye ejer)
Nå men som dagen gik og resten af flokken var faldet til ro igen over en manglede, skete det alle frygter...

Kl: 15.46 ca fandt jeg Tasja min kåret hoppe ligge ned og med stønnende pustene og lå lidt urolig - FUCK tænkte dig, hun har kolik eller tarmslyng... Jeg ringede akut til min dyrlæge (hestedyrlæge) og sagde hun skulle komme hurtigt !
Jeg fik i mellemtiden Tasja op og stå og begyndt at gå med hende nede i engen og hver gang jeg ville stoppe ville hun igen ligge sig, efter 30min. gav jeg hende (ok fra dyrlægen) lov til at ligge sig, hun lage helt stille og pustede som en okse og hendes puls var rimlig høj, men efter 5min. skulle hun op igen og vi gik så 15min. hvor min dyrlæge så endelig kom.
(tasja fik skidt to små klatter indenfor de 45min.) men havde stadigvæk meget ondt.

Nå men dyrlægen gav hende så noget smertestillende og vi kunne så se hun begynde at slappe mere af, nå men så skulle hun jo også lige se på Kalua (min shetter vallak) som har noget med huden (vi troede det var ringorm) men heldigvis var det ikke ringorm !
Kalua har hudbetændelse :o( øvøv.. Så nu skal han vaskes og smøres med noget lotion som er nyt på markede..

Nå men efter vi havde kigget på Kalua skulle vi lige tjekke Tasja igen, hun så bedre ud, men ville stadigvæk ligge sig (dog ruller hun ikke) så vi besluttede at vi ville give hende en sprøjte mere mod smerter så hun kan klare natten igen (hvis det ikke bliver meget værre) så ber og ber til hun klare den og udover det så er hun alt for tyk og skal smide en del kg´er så nu har hun også fået mundkurv på. Den stakkel...

Hold op en dag - er helt ødelagt og meget ked af det.. Hun skal bare klare den!

Tak fordi du ville lægge ører/øjne til derude..

:,o(

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En virkelig dårlig dag...
Kommentér på:
En virkelig dårlig dag...

Annonce