{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
189 visninger | Oprettet:

Jeg er rastløs?! {{forumTopicSubject}}

ja hver weekend plejer mig og min kæreste at være sammen, da jeg bor i viby j og han bor lidt udenfor grenaa, sidste weekend fik vi ikke safr ordenligt farvel fordi han skulle nå en bus..
men så her i onsdags fortalte han at han ikke kunne komme denne weeknd fordi han skulle til noget familie noget. jeg blev helt vildt ked af det.
Og i dag tager han til paris og kommer først hjem fredag!! og i weeknden har han fødelsdagg så der kan han måske helelr ikke være sammen.. jeg er fuldkommen rastløs, jeg kan ikke spise, sove eller lave noget uden at tænkte på ham jeg er ved at græde hele tiden og min krop føles som om at den snart springer..
og alt det bare fordi jeg savner ham smiley
jeg er sgu ynkelig!! en afmine gamle veninder skal besøge mig og skal ned til min hest her ondsdag elelr torsdag ( han er ikek kommet hjem til mig at stå endu) så må jeg se om det hjælper..
men nogen som har nogen gode råd til hvordan jeg kan slappe af??

Ved godt at det er et vildt! mærkelig indlæg det her.. men trænger bare til at skrive det smiley

Stavefejl har jeg betalt for XD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er rastløs?!
Kommentér på:
Jeg er rastløs?!

Annonce