Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piruetter
  • #1   21. sep 2008 Det kræver en masse samling og bæring. Og så synes jeg du skal finde dig en underviser - de er bedre til at forklare det, end folk er her på nettet.

• #2   21. sep 2008 det er en lang forklaring, så evt på lidt på nettet, måske finder du en forklaring af en dygtig rytter, eller berider :O)

men helt klart find en dygtig perrson, så han/hun kan forklare dig det korrekt

• #3   21. sep 2008 piruetter: bare kort galopen RIGTIG meget(lidt af gangen, så man ikke går for hurtigt frem.) nåt du har lært den at korte RIGTIG meget ind, går du volten mindre og mindre. sådan har jeg lært Poul det.

Changementer: rid skårt igennem, og når du når til hjørnet, skal du tage i trav, inden du er færdig med hjørnet, skal du være i gallop igen, går det en masse gange, til sidst skal du prøve at give ben. hvis den lær det lidt, så efter lidt tid, kan du ligge en bom ud i hjørnet, så den skal springe om over den...

• #4   21. sep 2008 husk at hesten skal kunne lave travers, det er ikke en korrekt piruette hvis hesten ikke er banan formet. så vender den ''bare'' ved at lægge vægten hend over indvendige, også følge vægten, altså i ubalance.

changementer ville jeg lade en dygtig rytter lære hesten, det kan meget hurtig gøres forkert. ideen med at gå i trav er jeg ikke den store tilhænger af, men det er jo forskelligt hvad man mener. hesten skal være væk fra hånden, ved at være godt på bagparten, ellers er det ret sikkert den ikke kan lave et rent changement.

• #5   25. sep 2008 Okay allesammen.. Har nu ikke tænkt mig at lære min hest der foreløbigt. Villa bare lige høre hvordan man gjorde da det ser mega svær ud. og min hest er kun 5.

• #6   25. sep 2008 KOA: det er da ikke for tidligt at lære den at chancerer(staves) når den er 5. nu er det godt nok springheste jeg har med at gøre, men vores 3 års kan. de for det ind med moder mælken... og Chana(min springhest) er 6 nu, hun kunne da også som 4 års...

• #7   28. sep 2008 signe I
    Han har ikk lært at gallopere endnu. Altså ordentligt.

Kommentér på:
Piruetter

Annonce