{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Min veninde - Ked af det {{forumTopicSubject}}

Argh !!!!!!!! smiley s:

Min veninde syntes ikke hendes forældre forstår hende! Og hun er så ked af det at hun har lyst tilat skære i sig selv og løbe hjemmefra s: Bliver virkelig ked af det når jeg læser sådan noget! Altså hun skrev det til mig for 2 min siden... HJÆLP!!!!!!!!! Hvad skal jeg gøre for at hun kommer på rette kurs igen? Og det er en af mine bedste veninder som har hjulpet mig igennem det meste af mit liv! Hun er en af de veninder jeg holder aller mest af! Hun er min BEDSTEveninde, og jeg vil ALTID støtte hende!

- En fortvivlet BedsteVeninde, Lærke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min veninde - Ked af det
  • #1   16. sep 2008 Sæt dig ned med hende, og snak om hendes problem/problemer, og husk ikke at sige "det kender jeg godt", da det til tider kan gøre føelsen endnu mere håbøs. Men lad hende græde, hvis det er det. Tag på shoppetur, og spis noget dejligt foder. Eller noget hvor hun føler sig som noget. xD

  • #2   16. sep 2008 Ja, det er jo sådan næsten teenagere har det en gang imellem. Det der med at sige man vil skære i sig selv er - undskyld jeg siger det, det er ikke for at være ond - noget, der tit går lidt "mode" i at sige, for at få opmærksomhed.
    Tror hun skriver det til dig fordi, hun føler hun hendes forældre ikke forstår hende - at hun bliver forbigået - og derfor har brug for, at du virkelig bekymrer dig om hende og giver hende opmærksomhed. Hvilket hun sikrer sig ved at skrive sådan noget.


  • #3   16. sep 2008 Jeg synes du skal snakke med din mor om det, og lade hende hjælpe jer. Du er ikke så gammel og skal slet slet ikke gå med sådanne problemer og tanker om din veninde alene. Snak med din mor eller din lærer i skolen. Det er vigtigt, at din veninde får hjælp fra voksne.

  • #4   17. sep 2008 Okay smiley Men problemet er at hun ikke går på samme skole som jeg så vi ses ikke så tit

Kommentér på:
Min veninde - Ked af det

Annonce