{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Min veninde {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en veninde kalder hende x.

Når men for over 3 måneder siden spurgte x mig om jeg ville ride hendes hest op til kirken når hun skulle konfirmeres. Og det ville jeg jo gerne, men jeg sage nej fordi jeg havde aftalt med hendes mor at jeg tog hendes pony der op og hun måtte ikke få noget af vide om det.

Men så begydte hun at snarke med hendes anden veninde om hun ville ride hendes pony der op og det ville hun gerne. Så gik jeg så til x veninde og sage at jeg havde en aftale med hendes mor. Og så har det kørt mellem mig om x veninde om hvem der nu skulle ride ham der op. Så sage hun så til mig at jeg godt måtte,

Men dagen efter havde hun riget til x og sagt at jeg tog ham der op. Og nu har mig og x været oppe og skænes i dag og jeg sage at mig og hendes mor havde lavet en aftale så det var derfor jeg ikke kunne ride ham der op. Og hun skrev så til mig for ca. en time siden at det var hendes veninde der tog hendes poy op til kriken.

Men så blev jeg jo lidt sur og jeg spurgte hvorfor hendes mor ikke måtte få afvide at x viste at hindes pony kom op til kirken. og så blev hun pisse sur på mig og skrev vis jeg sage noget til hendes mor var jeg den største kælling på jorden og alt muligt Og jeg blev jo selfølig ked af det. For det er mig der har angcert (staves)det hele.

Men så mit spørgsmål hvad skal jeg gøre bare lad det ligge og lad som inge ting når jeg skal til fest hos hende på lørdag eller?

Og det problem er at x veninde er osse min veninde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min veninde
Kommentér på:
Min veninde

Annonce