{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

Frustreret {{forumTopicSubject}}

I juni sidste år havde jeg en lille uoverensstemmelse med en 3åring som var i tilridning, den ville ikke dreje og det ville jeg, resultatet blev at vi galoperede med fuld kraft sidelæns ind i barrieren og jeg slog mit knæ ret voldssomt.. Dum som jeg var tog jeg ikke på skadestuen, men kom bare is på og hævelsen faldt da også en del. I august sidste er det stadig ømt og hævet så jeg går til min egen læge, hun sender mig til fysioterapeut, men det gør det kun værre, så tilbage til min egen læge igen og denne gang sender hun mig til speciallæge. Der er dog en lang ventetid og jeg kommer til i januar, han foreslår en MR-scanning, så på venteliste igen, det bliver påske og ind på sygehuset for at få foretaget en scanning - troede jeg da, men nej, lægen på sygehuset skulle bare tjekke om hun mente det var nødvendigt, det var det, så på venteliste igen og i april får je foretaget scanningen. Så kommer strejken så jeg ikke kunne komme til at høre resultatet, men i går kom jeg endelig til. MRscanningen er 100% i orden, der er intet i vejen.
Jo det er jo meget godt, men mit knæ er altså stadigvæk her 15måneder efter, hævet, ja hele mit ben hæver op uden grund. Knæet er ømt og varmt og generer mig konstant - ikke en stor smerte, men irriterende i og med den er konstant.
Lægen synes godt nok det var voldsomt så meget det var hævet her i går da jeg var derinde, men hun holdt fast i sin konklusion, der var ikke noget i vejen og derfor kunne hun ikke tilbyde mig mere. Ikke noget med at prøve at finde en grund til at mit ben hæver.. Jeg spurgte hende så om hun havde et bud på hvorfor at jeg fik røde streger op ad benet når jeg rørte det - det var bare følsom hud, svarede hun og bad mig køre fingeren op og ned ad det andet ben - ikke det mindste rødme der, men hun holdt fast i sin konklusion

Sorry det blev ret langt, (håber der er hoved og hale i det :P)men måtte bare lige ud med det, sidder med en underlig fornemmelse nu, 15 måneder med hævelser og alt er ok???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frustreret
  • #1   16. sep 2008 det lyder ikke godt.... Jeg er lige kommet tilskade med mit knæ efter at Rasmus falder oven på mig og da han så skal rejse sig op træder han mig i knæhasen.... Nu er jeg spændt på at hører hvad de siger på sygehuset så føler med dig....

• #2   16. sep 2008 Efter som jeg er flyttet efter ulykken skete har jeg fået ny læge, hende kunne jeg prøve.. men hende der kiggede på mine billeder, var overlæge på Herlev sygehus, så hun burde vel være kompetent nok, men åbenbart ikke mere kompetent end at hun kan påstå at det er ok for et fuldkomment rask ben at hæve op uden det bliver "provokeret"

Kommentér på:
Frustreret

Annonce