{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

alle forandrer sig da godt nok {{forumTopicSubject}}

- jeg er lige kommet i 7 klasse på en anden, og dem jeg gik i klasse med på den gamle skole hader mig bare alle sammen /:
eller de fleste, min gamle bedste veninde og og mine venner og veninder. det er sgu da sygt!
jeg går ikke i klasse med dem, men hvorfor skal de være sådan? de bagtaler mig og går ogsiger alt mulig pis som ikke passer en skid.
og barefordi jeg har fundet en jeg virkelig kan sammen med, så er jeg en idiot og flere hader mig /:
også havde jeg skrevet inde på art, hvor alle forandrede sig osv. så skrev min gamle bedste veinde (det er du selv skyld i). ja okay, jeg bliver bare mega sur. skulle bare ud med det!
andre der har det sådan?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alle forandrer sig da godt nok
  • #1   16. sep 2008 Hvordan kan du selv være skyld i det?

• #2   16. sep 2008 altså det er jo mig der ændrer sig siger hun, bare fordi jeg snakker med andre bliver jeg bare rakket ned på /:

• #3   16. sep 2008 Jeg har det ligesådan. Det startede også i 7. klasse.
    Jeg er godt nok ikke flyttet skole (går i 8. nu), men de hader mig alligevel lidt. De synes jeg er en nørd, og hvis jeg har noget "forkert" tøj på, rakker de vildt meget ned på mig, selvfølgelig bag min ryg.
    Derfor er jeg LYKKELIG over at have mødt Tazu-chan (også bruger herinde), for vi er så ens, og hun forstår mig fuldt ud!
    Hvis jeg var dig, droppede jeg de svin, og fandt nogle nye fantastiske venner.
    Undskyld ordbrugen, men jeg hader sådan nogle mennesker, der bare vender ryggen til hvis man flytter el.lign.
    X3

• #4   16. sep 2008 Det kan da ikke passe .. Så er det bare hende der er nærtagene.

Hun er ikke en rigtig ven hvis hun bagtaler på den måde, så jeg synes bestemt ikke du skal høre på hende - eller nogle af de andre for den sags skyld ..

Alle vil jo ændre sig lidt ved at komme i et nyt miljø ..

• #5   16. sep 2008 ja, zophie. men jeg har fundet en og vi er næsten ens xb
    muaha, ej men nu ændrer hun sig også pga de andre gider da ikke have hun snakker med mig.
    så lige itiden snakker jeg med drenge i frikvarterene og tøser fra ældre klasser, jeg ligner ikke en der er en heste freak, men jeg snakker jo næsten ikke om andet end heste men når jeg er sammen med dem, snakker jeg jo "næsten" ikke om heste, men der er jo ingen "heste" venner der oppe /:

• #6   16. sep 2008 ..

• #7   16. sep 2008 hmm.. Hvis hun er/var din bedste veninde, er det godtnok nogle elendige venner/veninder du har. Find dig en ny vennekreds og dish de gamle. Det lyder ikke til de kan værdsætte dig mere.

Men husk på, at mange mennesker, især børn i den alder, bliver sådan, og det er jalousi og misundelse, hvadenten man synes man har noget de andre kan misunde eller ej.

Jeg er sikker på det ikke er dig der er noget i vejen med. Hvis du kan komme videre, er det dig, der er den klogeste.

• #8   16. sep 2008 Alle mine kamerater er blevent helt anderledes.. ingen er de samme :'(!

• #9   16. sep 2008 Sååå dejligt med alt det pjat i teenage årerne..

Desværre, som du nok har opdaget, er det lige i den her tid og så nogle år frem, det er sådan folk kan finde på at være.. Indtil de bliver ældre og finder ud af der er andet end popularitet og bagtaleri i livet...

Self. er det surt nu, men lad være med at tænk på dem, vær glad for det ikke har ramt dig, og du kan leve livet uden at skulle bagtale nogen, før det kan lykkes..

• #10   16. sep 2008 jeg har også selv været en der blev drillet, fordi jeg var den eneste der boede på landet og havde med dyr at gøre. det startede også i 7 klasse da jeg flyttede skole.. Jeg holdt ud, men fandt kun en anden god ven..

• #11   16. sep 2008 det er godt nok ikke sådan i min klasse, der er nogle af de få veninder jeg har, alle hestepiger. Men de rider med bid og sådan, og jeg rider bidløst, og hvis jeg begynder at snakke om hvor godt jeg synes bidløst ridning er, flipper de bare ud! Bare på den måde at de ignorerer mig, og skifter emne! Det er MØG-HAMRENDE IRRITERENDE!!
    Undskyld igen, fordi jeg hidser mig op og sådan, men som sagt kan jeg ikke klare mennesker som dem. Men lige dem er jeg nødt til at holde ud, ellers har jeg kun Taz smiley

• #12   16. sep 2008 Jeg havde også de problemer i folkeskolen. Det er sådan noget der kan ødelægge et teenageliv som folk der bagtaler. Men det sker alle steder, indtil folk bliver mere modne! Glæd jer til gymnasiet smiley

Kommentér på:
alle forandrer sig da godt nok

Annonce