647 visninger
|
Oprettet:
Undre mig {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået min hoppe afvist herinde et utal af gange og undre mig over det. Hun lever op til alle de krav som er omkring optagelse, så hvorfor folk stemmer hende ud forstår jeg ikke. Ved ikke om i andre også synes det er svært at få jeres heste ind?
mar 2004
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 124
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 202 Svar: 2.277
maj 2006
Følger: 42 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 169 Svar: 799
Ida: det er sjældent at folk kommer ind uden en eneste afvisning har lige været inde og se din og det er jo ikke så mange der er jo største delen som byder velkommen og nogle mennesker afviser næsten for ingen ting...
jeg må sige jeg er selv en af dem som kan finde på at afvise men så er det fordi der er ALT for lidt billeder og måske ALT for lidt tekst... eller hvis de er solgt eller på anden måde ikke overholder reglerne ellers syntes jeg at ALLE skal være velkommen...
maj 2006
Følger: 42 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 169 Svar: 799
for så er der da chancer for det endnu han har jo kun 84 velkomstpoint og 16 afvisepoint.
og du skal jo helt op på 100 avisningspoint før han ikke kommer ind.... så han mangler jo kun 41 point før han er det... der er trods alt hele 84 point før han ryger ud så han er jo på den rigtige vej....
Undre mig