{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

er bare så ked:'( {{forumTopicSubject}}

undskyld det er indlæg men skla bare lige ud med det....

først finder jeg ud af at Exit trækker på sit forben, d jeg var ude at gå med ham, fedt nok, hvad nu hvis han er halt tænker jeg så?? så går ud på græsset der er heldigvis ingen ting (han har tabt en forsko, så tænkte det var fordi han er ømtået) så jeg trækker lidt rundt med ham ude på græsset, og går ind igen.... så ringer jeg til min mor, bare for at sludre og få de sidste updates derhjemme fra, så siger hun så at MIN LILLEBROR så valgte i den her weekend at stjæle 1000 kr fra min mors pung sammen med en ven, og dem delte de så på alt muligt, forstår ikke hvorfor han opfører sig sådan, det er ikke særlig lang tid siden min mor lagde på psykriatisk i risskov med en depration, så forstår virkelig ikke hans opførsel..... nå men da jeg så prøver at at fortølle ham at det er sku noget skidt noget det han har gang i, så cutter han mig bare... lader værd med at tage tlf, blokerer mig på msn, og skriver ikke tilbage på mine sms'er....

og ikke nok med det så er min kæreste så jaloux over jeg går på skole og bor på skolehjemmet (vi bor normalt sammen i silkeborg, og går på skole i kolding)

jeg synes bare snart ikke jeg kan klare mere....

undkyld jeg havde bare lige brug for at komme a med det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er bare så ked:'(
Kommentér på:
er bare så ked:'(

Annonce