{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Go'aften.. -.-'! Dårlig nat! {{forumTopicSubject}}

Shit man jeg ahr sovet dårlgit i nat -.-'!
Jeg vågner cirka derved 2 tiden og hører min hund gør og gør og gør og render rudnt i hele huset..! Så hører jeg en lyd, det er en ugle som har fundet et træ udenfor mit vindue.. ARGG! Men jeg lagde mig bare ned igen.. 5 min efter begynder uglen så at sige noget igen, og denne gang stoppede den skide ugle sq ikke.. Så min hund fiste rudnt i huset og var vildt ophidset.. Jeg prøvedeog sove men efetr en halvtime med det hyleri.. flippede jeg fuldstændig ud, og gik over til mit vindue og åbnede og det og skreg ud så højt jeg kunne : HOLD SÅ KÆFT!
Når når. .det hjalp daen halvtime.. men så begyndte den skide ugle sq igen .. Jeg havde nu været vågen i 3 timer..! Ti lsidst gad jeg ikek og hører på hverken hund eller ugle.. Så jeg lukekde vinduet, tændte mit storer fladskærm TV som lyser sinsyg meget op og skruet så meget op at jeg ikek kunne høre uglen længere, og dte kunen hunden heller ikke.. ! Fint fint.. så lå hunden og sov igen, problemet var bare at jeg kunen ikke sove, pga lyset og de høje stememr..! Så jeg lå vågen i alt 5 timer i nat..!
-.-' Sinsyg jeg er træt + jeg skulle op kl. halv 7 -.-'!

Når når.. Inden ret længere skal jeg ud og ordne Borkur og hvis regnen holder inde rider jeg også en lilel tur =)!

Hehe.. Engelsk halv sov jeg.. xDUPS!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Go'aften.. -.-'! Dårlig nat!
Kommentér på:
Go'aften.. -.-'! Dårlig nat!

Annonce