BANGE?o; BANGE?o;
Jeg står i et meget stort problem?s;
det hele startede med vi boede i kaas, sammen men min mor & stedfar,
de blev gift, & var rigtig lykkelige. –min stedfar (Clas), han havde rengørings
vanvid, han kunne slet ikke ha at der f.x stod en kop på køkkenbordet,
eller min mor lige stilte sin task, når hun kom hjem fra arbejde.
-men min mor, hun var et rodehoved, & tingene fra aftensmaden kunne godt stå i 3 timer, inden vi gjorde det rent.
de blev uvenner, rigtig meget uvenner!
’min mor & jeg flyttede, til nabobyen, men de blev kærester igen..
min mor fandt så en ny mand, & da min stedfar fandt ud af det, gik han helt bananas!s;
han holdte øje med hende hele tiden, hvor hun var osv. Han truede hende med at slå hende ihjel, & sagde også han ville grave hende så langt ned i jorden, der aldrig var nogle der fandt hende igen?/;
jeg skulle passe min skole, men samtidig skulle jeg høre på alt det her,
& tænke på om han nu kunne finde på noget? .. jeg turde ikke være alene der, hvis nu han skulle komme. – vi flyttede så sammen med ham den nye mand, det var langt vækderfra.
-han var så sød & flink mod os, hvis vi ville ha pizza, jammen så ga han os 100.-
til vi kunne gå ned & købe en pizza, han ga os dyrt mærketøj, amen, han var så gudeskøn.
han sejlede rundt i hele verden, & var ikke hjemme hele tiden, -en dag da jeg skulle i skole, var der et brev på bilen, jeg gik ind til min mor med det, da jeg kom hjem fra skole, fik jeg afvide hvad der stod der i, det var en dame ved navn petra, som bare lige ville fortælle at john, (min nyé stedfar) han var altså et utro svin, & han havde ”kneppet” med alle muglige damer, min mor flippede fuldstændig ud, & ringede til ham imens han var midt ude på atlanterhavet..
der var også et blev, som var fra en mail,
det stod fuldstændig som om det var ham der havde skrevet det, (han stavede ikke så godt)
& min mor troede det var ham, for i de breve, stod der ting som min mor & john, var de eneste der viste noget om, & havde skrevet sammen om, over mail ..
min mor begyndte at skrive lidt med claus igen, & han havde så meget forandret sig,
han sad foran hende & græd & græd, han var så ulykkelig, & sagde om hun ikke nok ville komme tilbage til ham, de kunne købe ny bil, nyt hus.
det vart ingen problemer!o;
hun snakkede med ham om de her breve, hun sagde hvis ikke det snart stoppede, så flyttede hun simpelthen tilbage til ham, fordi john var et utro svin. –hun fortalte en dag at hun ville gå til politiet, & finde ud af om de kunne se hvor selve mailen kom fra, fordi det var kun de to der vidste noget om det, det stod deri. –han ringede til hende & sagde hun skulle komme
- hun kom, & han sagde
*undskyld,undskyld, det er mig der har skrevet alle de breve,
jeg har et program på min computer, som jeg kunne gå ind og se alle dine mails, se hvad du skrev deri, men alle de mail, hvor der stod noget sødt om john, dem slettede jeg, for jeg ville ikke ha han skulle det det, & claus sad og var ved at skære begge håndlede over, bare for at komme væk fra det hele, vi flyttede så tilbage til ham, fordi han havde forandret sig så meget, jeg var så ked at det, for den gamle skole var så god, den skole jeg gik i før, da de stadig var gift, blev jeg mobbet /;
også var jeg endelig kommet i en god skole, så skulle vi flytte igen, nåede kun at gå der 2 måneder,
-men nu er claus blevet den gamle dumme claus.
jeg sagde til min mor i går
*mor, jeg tror claus spillede syg, & ulykkelig, for at vi skulle komme tilbage til ham, for nu er han dum igen*
hun begyndte at græde, & sagde hun rent faktisk havde snakket méd john, & hun ville flytte væk fra claus, hun vil ikke bo ved ham mere, jeg er rigtig glad nu, men nu er problemet’
så skal jeg flytte skole IGEEEEEN, & jeg vil gerne tilbage til hals skole, ..
men hvis nu vi flytter, & min mor ikke finder en ny mand, så må jeg sælge min pony, fordi vi ikke har penge til hende så, & når claus finder ud af vi vil flytte fra ham, er jeg så bange for han endten slår min mor, eller ham selv ihjel?/;
han er militær mand, & rigtig stærk,
det skal også lige siges, han har slået min kat ihjel, fordi han blev gal, på min mor /;
virkelig hjælp, jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 65 Svar: 563
jan 2007
Følger: 63 Følgere: 60 Emner: 610 Svar: 1.644
okt 2007
Følger: 103 Følgere: 102 Heste: 3 Emner: 296 Svar: 886
jeg kan kun anbefale at ringe til en og få noget hjælp
sep 2006
Følger: 132 Følgere: 132 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 717
aner ikke hvad jeg vile gøre i den situation!
du må ha' det utolig svært..
hvorfor slog han sin kat ihjel, eller rettere sagt hvorfor?
han lyder godt nok sindsyg!o;
- men håber da at alt går iorden..men skynd jer at komme væk fra ham..
sep 2006
Følger: 132 Følgere: 132 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 717
jan 2007
Følger: 63 Følgere: 60 Emner: 610 Svar: 1.644
jeg ved ikke hvorfor han slog hende ihjel, en dag da jeg kom hjem fra skole kunne jeg ikke finde hende, jeg kaldte & jeg kaldte, men min bette mis kom ikke/; og hun gik aldrig lang væk, fra vores grund. da min mor kom hjem sagde hun *vi kan ligesågodt fjerne hendes kurv osv, fordi hun kommer ikke hjem mere/; hun spurgte om han havde slået hende ihjel, men nej, det havde han ikke, - han indrømmede det til sidst.
nej, selfølgelig skal det der hjemme fungere, jeg vil da aldrig sætte noget andet højere end min familie, men kunne hellere ikke undvære min pony/;
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 144 Svar: 1.615
BANGE?o;