{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Faldte af- Av {{forumTopicSubject}}

Faldte af Boomer i dag, Og det var bestemt min ejen skyld var ikke opmærksom på ham.

Det hele startede med jeg skulle ud og springe, altså ALT var bare farlig til opvarmningen, da vi så havde opvarmet om begyndt at springe begynder han kun at koncentrer sig om springene og så er intet farligt, springning gik PERFEKT i dag, langt over forventet i dag(Såå stolt) Nå, siger så til min veninde at jeg lige ville springe den er okser og så var jeg færdig, rider så hen mod okseren og kommer helt over både hesten og mig så kommer vi rundt i de to føste hjørner hvor jeg roser ham heldt vildt. og da vi kommer igennem andet hjørne da jeg ville til at korte ham ned, springer ham til side fordi han TROR der er noget der er farligt og jeg falder af, Dumme hest, Der skete ikke noget kunne ikke få vejret de føste 10 sek og så begyndte jeg ellers bare at grine.

Altså syntes det var lidt sjovt nu havde vi sprunget en halvtime CA, uden noget som helst var farligt og redet forbi der 1000000gange og først til allersidst falder jeg af.

INGEN SURE OPSTØD, Det var min fejl, jeg skulle have været opmærksom.
Der kommer billeder ind af dagens springning i morgen tror jeg.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faldte af- Av
Kommentér på:
Faldte af- Av

Annonce