{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

AAAVV!!! {{forumTopicSubject}}

Ja, i undrer jer måske over titlen? Men det finder du ud af, hvis du læser resten smiley


Jeg var til springstævne igår (13 april 2008) og det gik rent af l*rt til! Det værste stævne på ham ever!

Nu ska i høre:

Opvarmningen; gik vildt godt!

Så kommer je ind på banen, og skritter rundt på banen, og viser hm springene, så han ikke bliver bange for dem..

Så skal jeg starte, og kommer kanon godt på springet, men så sker det; Jeg nåede ikke engang over start, og så begynder han pludseligt, at bukke vildt!? (Fatter det ikke!) Og jeg falder så af, (av for f*nden!) rejser mig hurtigt op igen, der faldte en lille tårer, og hjælperne kom løbende og spurgte om der var sket noget, nej det var der ikke, dommeren var lidt i tvivl om jeg nåede over start, men en af hjælperne råbte så: "HUN NÅEDE IKKE OVER START!" Og jeg fik en hestesko, og op igen...

Jeg kommer godt på igen, og hvad sker der for den syge pony!? Han gør det kr*ftedme igen!? Og denne gang landte jeg hurtigt på hovedet, og så nakken (AAAAV!) Jeg lå der på jorden, og lå og græd, er du sindsyg det gjoder/gør ondt! Jeg nåede heller ikke denne gang over start, op igen, og det samme sker igen! Jeg opgav så, og vinkede, og de råbte "Rytteren opgav! Næste rytter er..." Jeg trak ham trist og vræt ud igen...

denne dag glemmer jeg ALDRIG!

Og jeg havde der efter, og nu vildt ondt!

Vi kæmppede bogstavelidt talt om at få ham op i traileren (han har ALDRIG været så slem at læsse før!) endelig fik vi ham op, jeg havde så ondt, at jeg ikke kunne gøre det. Vi satte Laban af. Og jeg kom på skadestuen.

På skadestuen lavede de en masse røngtenfotograferinger af min nakke...? Men efter længe, og tvivsel, er mine knogler (Heldigvis!) Hele endnu! Men desvære forstrukne muskler og smerter smiley

Og nu sidder jeg så her, og overvejer hvad jeg skal gøre med ham? Han har ALDRIG! Gjort det før!

og som sagt har jeg mega ondt i nakken og armen af de mange fald på hovedet/nakken....!

Hvad skal jeg gøre med ham? Er nærmest bange for ham nu?

Pleas! Hjælp mig!?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AAAVV!!!
Kommentér på:
AAAVV!!!

Annonce